Ladyblabla die is volgens mij positief hoor. Een voorzichtige gefeliciteerd van mij. Tinkerbell en angiebaby gefeliciteerd!
Ladyblabla, ja ik denk ook positief. Misschien testen met CB, die zegt gewoon zwanger of niet zwanger, vond ik fijn na de 2 lichtpositieve streepjes. Ik durf je niet te feliciteren omdat ik niet weet of je wel blij mee bent.....8)
Hallo allemaal, Vandaag ahd ik weer testjes in huis...en getest....hier zijn de foto's..... Is dit een indroogstreep of kan ik blij zijn?!? Dank alvast voor eht kijken! liefsssssss
@warHoofd deze test is voor mij ook onduidelijk, ik weet niet of het positief of negatief is in jouw geval, spannend! sorry... ik heb besloten om nog een test te gaan doen over 2 a drie dagen, of morgen vroeg, met ochtend urine, de controle streep moet even dik zijn inderdaad, die van mij is wel dunner, en aagezien ik wel aan de pil ben, ga ik nog niet uit van een positieve test. eerst even afwachten, alvast bedankt voor de felicitaties, maar ik wacht het nog even af, of ik er blij mee ben, kan ik ook nog niet beantwoorden dus, in ieder geval bedankt voor jullie reacties, fijn dat je toch even je verhaal kwijt kan.... =)
@warhoofd ik durf het ook niet te zeggen, ik zou morgen nog eens een test er tegen aan gooien succes En aan alle zwangere gefeliciteerd met jullie zwangerschap
Warhoofd. Ik zou zeggen positief hoor. Als ik met mijn iPhone inzoom zie ik een breed roze streepje. Nog wel licht maar toch... Spannend hoor over twee dagen nogmaals even testen of die donkerder is geworden. Robertha ik zie een heeel licht streepje. Durf er verder geen uitspraken over te doen, maar ik zie het streepje wel.
@robertha, hoe hoord de uitslag normaal te zijn?? ik ben niet bekend met deze test. vervelend he die uitslagen waar je "weinig" mee kan! ???
de uitslag hoort normaal als 2 roze lijntjes bij zwangerschap te zijn... idd erg vervelend en ondertussen moeten wij met onze lijven leven Hopelijk snel duidelijkheid. liefs
Mijn test ziet er net zo uit als die van jou. Die van jou lijkt op een DA test? Ik beschouw de mijne als negatief.
nou praat mij er niet van, onduidelijk heid en ineens ook weer pijnin de borstenof zal dat schijn zijn?!?!?? ik ben vandaag nog met de test naar de dokter geweest, de ass. poederde mij af met "wij hebben zelf niet de testen an clear blue, hij lijkt positief, maar ik weet het niet, ik zal als ik jou was een nieuwe test doen". nou daar moet je het maar mee doen, ik dacht , ik wil per direct duidelijkheid, tja het is niet gepland en mijn vriend en ik zijn nog niet zo lang samen en ik heb al een pracht zoon uit een eerdere relatie, dus ik wil net als iedereen (want mijn situatie is echt geen excus) weten waar ik , of wij aan toe zijn... het is dus afwachten..... ga jij nog een test doen?@ robertha?
@ robertha, benje reeds bevallen van een dochter? (ik zie je banner). dan zou je ze wel snel achter elkaar hebben zeg, maar goed, als je datzelf niet erg vind, wil je nu graag een tweede???? dan hoop ik voor je dat de test positief is
ha meiden, anderhalve week had ik een test geplaatst, super vaag. Heb steeds bloedverlies gehad, maar dit is mn test van vandaag Nog 7 nachtjes tot de echo...
volgens mij geeft die test hardstikke zwanger aan!!!!! bloedverlies kan toch wel normaal zijn in het begin? mits ht niet heel ernstig is????? oh spannend bijna een echo. ik kan mij wel voorstellen dat je zenuwachtig bent.
ja, t is 50/50. heb echt roodverlies gehad.. maar steeds hield het weer op... Dus ben echt rete zenuwachtig. Heb het zelfs mn moeder nog niet verteld....
ja de test is supermooi ! duim voor je dat je echo super is !! , hoor wel vaker dat meiden bloedverlies hebben tijdens de zwangerschap ... en dan zou de test ook minder worden tog ?