foto's plaatsen van vage (en duidelijke) zwangerschapstesten / ovulatie testen DEEL 3

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Crazycat, 5 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. robertha

robertha Bekend lid

14 okt 2008
    816
    0
    0
    Taliaa, ziet er erg goed uit! Blijft toch wel spannend, hopelijk gaat de tijd snel voor je en heb je snel geruststelling bij de echo.
    Ik ga aan het einde van de week maar weer testen als het dan nog nodig is. Ik heb geen idee wat mn cyclus doet, omdat ik nog maar 1x ongesteld ben geworden. Het zou wel heel snel zijn en niet gepland, maar natuurlijk welkom. Gelukkig heb ik mn meisje als afleiding ;)
    Nog maar 2 weekjes lydia!:)

2. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    hihi ja ja ! dank je :D

hopelijk mag ik jullie dan snel laten turen met mijn eigen testen (maar blijf het leuk vinden om naar die van iedereen hier te kijken :D ! )

3. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.085
    2.221
    113
    Brabant
    idd lydia, zie nog maar 2 weekjes staan!!!! wat zul jij dadelijk glunderen als je ventje weer thuis is!! en vast minder op zp zijn, haha. heeft hij dadelijk ook een tijdje vrij??
    En ja, ik vind ook dat als het mis was gegaan de test nu minder had moeten zijn:)

4. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    yehh ! oohhh ik denk echt dat ik dan ff zweef als ik m eindelijk weer zie ! we zijn nu 7 jaar samen en heb hem nog nooit langer dan 3 weken niet gezien .. en nu dus 5 maanden !! ..
    haha dat word indd afkicken van ZP .. ( zal toch nog wel vaak hierzijn als hij bijv. slaapt / naar de wc is / ff weg is hahah :p ) hij is heel de maand mei vrij ..

ik duim voor je hoor meis maar heb goede hoop voor je ! :D

5. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    @Lydia.. moet hij na die maand weer naar t oosten of blijft ie dan in NL??? lijkt me vresleijk om je hubbie zo lang te moeten missen en helemaal als ie zover weg is en nou ook niet bepaald de leukste plek op aarde... hopelijk is lekker lang bij je.....knuffie...en ik ga je testen zeker in de gaten houden en hoop dat ik nooit hoef te turen!!..whahaha..

6. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    nee hij blijft ! heb gezegt ( en het hem laten beloven ;) ) dat ie me dit nooit meer aan mag doen !!! ;)

7. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    Goed zo...en dan snel een heul mooi beebje.. Ik gun t jullie van harte...(iedereen natuurlijk hoor...)

nog even...knuff

8. noena

noena Fanatiek lid

4 nov 2007
    1.114
    0
    0
    warhoofd, ik zeg negatief (indrooglijntje).. test gewooon over 2 dagen nog ene keer met ochtend urine, hopelijk test je dan mooi positief!!!

9. Heej meiden ik heb weer enkele foto's voor jullie.
    In dec heb ik helaas een miskraam gehad en waarschijnlijk ben ik nu 1 dag overtijd. Maandag heb ik ook een testje gedaan maar die was helemaal wit en nu zie ik volgens mij toch wel iets op die test.
    Willen jullie even met me mee kijken?

10. Nog een foto

11. #511 Lautje24, 14 apr 2010
    Laatst bewerkt: 14 apr 2010
    En de laatste foto
    Is wel erg moeilijk om de test zo op de foto te krijgen dat jullie kunnen zien wat ik in het echt zie.

12. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    ik denk wat te zien op de tweede foto..

Maar weet niet of ik een rose of een wit/grijs streepje zie :(

13. Bedankt voor je reactie.
    Als je de test in het echt ziet heeft het een rose tintje.

14. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    Nou dan ben je niet de enigste die wat ziet ;)

15. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    ik zie ook niks hoor !!

16. Heb nog een foto gemaakt maar het is zo moeilijk om het goed op de foto te krijgen.

17. :):):)

Stel dat ik zwanger ben, zou je dan morgen al een duidelijkere test moeten hebben? Of zou je pas beter vrijdag nog een testje kunnen doen?

18. PatriciaK

PatriciaK Fanatiek lid

10 mei 2007
    1.454
    0
    0
    ik zie hem...
    ik denk wel als jij zwanger bent.. dat je test dadelijk een knal test is..

xxx

19. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag

Ik zou 2 dagen wachten.

Dan is ie echt wel veel duidelijker en hoef je niet meer te turen HCG verdubbeld namelijk om de dag.
    Dus vandaag getest morgen overslaan ( hoe lastig/moeilijk dat ook is ) En vrijdag ochtend weer testen..!!

Maar ik zie het streepje zeker weten ook op de nieuwe foto's die je geplaatst hebt :D

20. Bedankt voor jullie reactie's meiden!

Ik weet niet of ik tot vrijdag kan wachten hihi ...
    Ik denk dat ik straks naar de kruidvat ga om daar testen te halen zodat ik morgenvroeg nog eens kan testen en vrijdag nog eens ;)

Heb nog wel een clearblue met indicatie liggen maar weet niet of dat gevoelige testen zijn.

Oooh ik hoop zo dat we voor de 2 de keer zwanger zijn want na ruim 5 jaar van hopen, verlangen, onzekerheid en heel veel verdriet wordt het toch wel eens tijd dat er hier een klein hummeltje komt.

Ik ga jullie op de hoogte houden meiden .......

Deel Deze Pagina