wat denken jullie zal de test vals zijn of ben ik gewoon zwanger. want als ik de test heb gedaan zie ik wel heel iets vaags en na maten het opdroogt word hij duidelijker. kan dat. groetjes en al vans bedankt. en voor de genen die posi test hebben van harte.
Tinkelbell ik denk dat die ook negatief is, ik zou over paar dagen nog een test doen,of vragen aan je huisarts voor bloedtest. Succes.
zo dat is een snele reactie. hihii. gisteren had ik ook zoon test. maar ik heb de foto een beetje bewerkt. gr
@Tinkelbell, hij is wel vaag en denk zelf ook dat hij negatief is. Je hoopt zo als je iets ziet dat het dan echt zo is maar daar zit ook direct het gevaar van aflezen na opdrogen... Vind zelf het wachten ook vreselijk maar ik ga het wel proberen want zou het echt zo zijn dan moet je 1 dezer dagen echt wel een duidelijk streepje moeten krijgen, er zit niets anders op.
Jups ik .... Ik heb vorige maand gestest met matcare ovulatie testen en de clearblue .... met matcare 2dagen een dikke 2e streep en 2 smiley's op de cb
Dankje , ik wil ze ook gaan halen ik weet niet wat ze bij kruitvat kosten, bij een site kosten ze 20 euro met 7 stiks erbij.
nou meiden bedankt voor het kijken en dan zal ik wel niet zwanger zijn. en dan wacht ik wel gewoon dat mijn ongi komt. groetjes
Hallo iedereen, vandaag maar weer getest. Vaag streep te zien. Als ik uit ga van een 34 cyclus dan is vandaag mijn nod. Mijn vorige zw teste ik 3 dagen na nod positief. De testen daarvoor waren net zo vaag als de testen van nu. Zaterdag test ik mijn laatste test. Als er dan niks komt of weer vaag dan denk ik dat ik een bloedtest wil. Veel hoop heb ik niet meer als ik de testen iedere keer zo vaag zie maar nog steeds geen ongi te bekennen en witte afscheiding zere borsten en veel jeuk op mijn buik en liezen. Nou goed. Ik baal erg van deze onzekerheid en geduld raakt langzaam op. Liefs
O meid, wat erg voor je! Wel fijn dat je meteen terecht kon en je dus weet waar je aan toe bent. We duimen voor een wonder voor over twee weken, maar ik zou er niet te hard op hopen. Ga maar weer lekker klussen en misschien is het de volgende keer wel goed raak en blijft het kleintje lekker zitten. Sterkte er mee!
hoi meiden toch nog even een vraag. ik heb vernacht wel geplast en gedronken kan dat dan invloed hebben op de test van vermogen. alvast bedankt. groetjes
@Tinkelbell: Weet je wanneer je eisprong is geweest? Ik had namelijk bij een week overtijd mijn eerste test gedaan en die was zoals die van jou. Kreeg hem niet eens op de foto toen. De volgende dag heb ik de plustest van clearblue gedaan en die was toen veel duidelijker. Goede testen vond ik dat, waren het duidelijkst bij mij. Ik drink trouwens ook veel misschien heeft dat ermee te maken. Misschien had je een late eisprong of maak je langzaam HCG aan. Het lijkt me sterk dat alle testen vals posi geven, mits je ze op tijd afleest natuurlijk! Succes! Liefs!
hoi bedankt voor je antwoord. en ik denk dat ik die test ook naar ga halen vanmiddag. ik weet niet echt wanneer mijn ei is geweest even afwachten tot morgen
Hoi meiden, Ik heb twee foto's van mijn test van gistermiddag. Kunnen jullie er iets van maken?? Ik denk heeeel licht iets te zien. Heb geen idee wanneer mijn nod precies is. Gebruik normaal clomid, maar afgelopen 6mnd ff niet. Deze maand ineens eipijn, maar het is me niet duidelijk of er echt een ei is gesprongen (geen temp of ovu-tests). Op basis van wat ik toen voelde, zou mijn nod ergens rond deze dagen liggen. Succes met turen Hopelijk kan ik binnenkort iets beters laten zien
Nen Sorry, ik zie geen streepje.. Maar je zei dat hij heeeel licht is.. Misschien foto in negatief omzetten?