Heb net de laatste test gedaan die ik nog had hier (hotel in Orlando). De testen worden duidelijker! Vadaag vertrekken we weer naar huis dus morgen waarschijnlijk nog een testje en zaterdag een digitale! Bekijk bijlage 65655
hahaha nou ik krijg morgen een bloedonderzoek, heb net met de dokter gebeld. dus dan is het helemaal duidelijk!!
yehhh lynammi !! zei al t is je zo gegunt !! en brusje voor Ryker !! oh goed zo ladyblabla , ben benieuwd
lynmani, mooie test!! =) van harte @lydia, dus over een klein weekje weet je of je het bij het juiste eind had :d hahahaah
Lady blabla; ik zie toch echt een streepje heel vaag in de verte... De bloedtest zou mogen de uitslag geven. Ik ben zeer benieuwd! Mysticklady ik zie hem! Gefeliciteerd
ja inderdaad, omdat ik woensdag op vakantie ga heb ik voor woensdag ook al uitslag =) thank god!!!! eindelijk een dokter die wat in werking zet, ik belde vandaag voor de uitslag van mijn uitstrijkje, voor baarmoederhals kanker en voor een soa, ivm mijn klachten, misselijk pijnlijke borsten darmen, etc. dit was allemaal negatief! dus positief voor mij ik ben helemaal clean wat die dingen betreft!!!!!!! =) joehoeee spring een gat in de lucht en ga nu werken hahaha
Ik zie ook iets. lynami gefeliciteerd. lidia nog maar 1 ruime week en je mannetje is weer thuis. XXX Gusam
over 4/5 dagen pas.. was eigenlijk gewoon een testje om mezelf niet gek te maken haha.. Ben blij dat ik geen spoken zie, de test echt is nog wat duidelijker dus.
LYNN!!!!!!!!!!!!! Wat lees ik nou. WAUWWWWW SUPER NIEUWS! Meid wat fijn voor je dat het alweer gelukt is, echt helemaal top. Ik las in het november topic dat je zwanger bent dus ben effe gaan neuzen waar dit vandaan kwam Ben helemaal blij voor je, het is je zooooo gegunt!