hey dames, Ik heb vanmorgen een mailtje gehad van een vriendin van mij, daarbij stuurde ze 2 foto's van haar test van vanochtend mee. Zien jullie iets? XXX Gusam
Ik zie eerlijk gezegd niet zoveel. Maar de foto is ook niet zo duidelijk. Dacht ze zelf wel iets te zien dan? En jij?
gusam, er lijkt idd iets te staan, maar zo flauw... practisch niet zichtbaar, laat haar over paar dagen nog eens testen.
een foto heb ik eff veranderd, want het waren 2 dezelfde foto's, ze zegt in het echt een betere streep te zien, en ze is nu 5 dg voor haar NOD dus nog wel vroeg. XXX Gusam
Dat is inderdaad nog wel erg vroeg. Maar op de foto is niet echt iets te zien vind ik. Denk dat ze het zelf toch echt het beste kan zien, de foto is niet van zo'n goede kwaliteit...
heel vaag zie ik het in negatief wel een soort van streepje maar weet het niet zeker (mm, klinkt lekker duidelijk) als ze 5 dagen voor NOD is zou ik toch echt nog even wachten.. over paar dagen nieuwe test doen zou ik zeggen..
indd als je test voor nod moet je dat wel in je gedachten houden dat het nog mis kan gaan natuurlijk. al voel je het ook wel gewoon of het goed zit ja of nee. ale ik toch. als iedereen eerlijk is test zo goed als iedereen voor nod. hoe langer je het weet hoe langer je kan genieten
heb eens voor je in het neg gekeken.....ik vindt het moeilijk denk wel iets te zien. Wanneer is je nod?
gusam , denk heel licht iets te zien maar foto is vaag en indd 5 voor nod... mariska , denk dat je dan een ongi hebt overgeslagen ofso... en nu miss vroeg test dan ... ?! hmmzz... weet t ook ni zo goed
mariska sorry ik zie ook niks Zou kunnen dat je een cyclus hebt overgeslagen.. Ben je hiermee al naar de huisarts geweest?