Ik zie ook niets en als je 28 dagen over tijd bent zou er meer HCG in je urine moeten zitten en zou de streep veel duidelijker moeten zijn.
Lydia: nog maar even WOEHOE EN JE MANNETJE IS THUIS btw thnx voor het stemmen op me dochtertje nog zeker 60 stemmen en ben 1e aleen geen idee hoe ik daat aan moet komen hahah
Ja ik zit nu op de 28 dagen ik had al aan het begin van de week gebelt maar moest nog even wachten tot dat ik echt op 4 weken zat. Ik ga maandag weer bellen met de huisarts.
eigenlijk ben je bij je tweede ronde niet meer ongi geweest?... mischien is je cyclus even in de war?
Ja dat kan ook.. Weet het ook niet.. Maar je zit zo te denken van waarom wordt ik nu dus niet ongesteld, test is negatief. Nou nog maar even afwachten..
Last but not least! Bekijk bijlage 65976 Ik kom net terug van de kliniek voor een beta test en kan over 3 uur bellen voor het resultaat.
hoi ik heb net ook weer een test gedaan. ik heb ze net binnen gekregen, en ik kon niet wachten. het is wel heel licht ik weet niet of jullie hem zien. groetjes Bekijk bijlage 65978
morgenochtend zal hij zeker duidelijker moeten zijn. want heb vandaag wel veel geplast en gedronken. dus nu maak afwachten tot morgen.