hmm weet t niet precies , volgens mij tussen de 19 en 22 .. (ongeveer durf t niet precies te zeggen )
Die lijkt een beetje op mijne gister! Gefeliciteerd dus! Bovenste van gister en onderste van vandaag http://img46.imageshack.us/img46/6849/img00119201004170932.jpg
denk dat je mij ook bedoelde? Ja alles gaat prima!! Nog even en dan de 20-weken echo... Idd heel erg van Trishka ze was volgens mij 18 weken zwanger nu....
Zeg het maar, ik weet het niet meer, 2 dagen voor NOD......licht bruinverlies.....temp daling........ K2v5 getest toen ik 2 kopjes koffie op had en een beker vifit.... Zeker omdat ik van de week een hele felle steek had die ik alleen herken van mijn eerste zwangerschappen.
Jij dus ook al! Kreeg net een mailtje van dinnetje en die zag het ook, maar de tranen lopen over mijn wangen ivm bruinverlies, ik durf gewoon nog niet blij te zijn........
Trishka: gadver, veel sterkte met dit verdriet! En dan zit ik ertussendoor te jengelen met mijn foto... Goofychick: ja, lijkt wel een streepje. Gefeliciteerd!
nou ik heb weer getest en dit is het resultaat weer licht. of vinden jullie hem donkerder worden, dan gisteren. Bekijk bijlage 66076