nou meiden ik heb gebeld naar de huisarts en die wel nog een week je afwachten. heel vervelend dus. heb vanmorgen weer getest en dit is het resultaat weer vaag. :x:x:x:x Bekijk bijlage 66461
pff tink wat n shitzooi he ! zou gewoon zeggen dat je nu echt een bloedtest wilt ! niks week wachten.. nu heb je ook geen zekerheid...
deesi ik zie hem! op beide foto's Tinkelbell jeetje.. weet eigenlijk niet meer wat ik moet zeggen ik zou nog een keer bellen en een bloedtest eisen.. mocht het niet van de huisarts of niet van de assistente? anders afspraak maken en alle testen meenemen en onder zijn neus drukken..
tink vreemd hoor.. je hebt al een behoorlijk aantal dagen met van die vage testen.. en evt. een verloskundige in de buurt? misschien daar eens een afspraak maken en testen laten zien?
deesi lees nu pas dat je morgen mag bloedprikken haha.. beetje overheen gelezen je kan een keer een indrooglijntje hebben maar niet zo vaak, dat lijkt me erg sterk.. trouwens, de streep ziet er breed uit en een goede paarse kleur.. indrooglijntjes zijn vaak pennestreepjes..
veel posi testen weer gezien, maar ook veel onzekerheid! ik hoop voor jou tink, dat je gauw zekerheid krijgt! @lydia, je mannetje bijna thuis! nog minder dan een week.. eindelijk kan je zeggen: volgende week komt ie thuis!
maar nu ik kijk naar het testje die nu gedroogt is is het streepje nu een dun pennenstreepje dezelfde test als de foto
thanx knuffelkonijn !! ja ja zeker volgende week !! !! als die rare vulkaan wel ff stopt met roken want anders dan kunnen de opvolgers niet daarheen en ferdi dus ook ni hierheen... !!
Bekijk bijlage 66470 kreeg hem totaal niet goed op de foto maar dit is hem nu rose dun pennetreepje maar kreeg hem niet op de foto