Deesi Ik zou de test niet meer aflezen NA de afleestijd.. dan is de uitslag echt niet betrouwbaar hoor.. dus afgaan op het resultaat binnen de juiste tijd..
deesi.. ik vind m ook net zo dik hoor.. Tink.. ik zeg.. vk bellen en uitleggen.. zij kunnen je ook evt naar zh sturen voor bloedtest...
Heeft een idroogstreepje een bruine kleur of ook paars/rosé mijn lichte streepje is namelijk rosé paars
@deesi , anders ff over 2 dagen opnieuw testen dan moet die echt duidelijker zijn. wel spannend!! @all ik kom mijn test ook ff showen na een paar x een heele vage test te hebben laten zien wat vinden jullie hiervan?
O ja ik zie het hi hi hi morgen bloedtest doen voor alle zekerheid ben zo bang dat die negatief gaat zijn
mooi mama van 3 ! een indroogstreepje heet meestal geen kleur.. (of alleen een heel dun pennenstreepje )
jawel heel licht ook , maar dan zie je ernaast niks.. bij jou ist gewoon even breed als de teststreep
dat kan wel kleur hebben ik had dat ook n keer een pennestreepje met de kv 2 voor 5 euro maar die was knal paars! en de digitale zei toen niet zwanger
Mijn ziet er op de foto even breed uit hi hi mischien toont hij dun maar is hij dikker en kan ik dat niet goed zien
heb het ff scherper gemaakte je foto http://img338.imageshack.us/img338/7719/test201920april20nummer.jpg Shared with ImageShack Imageshack - test201920april20nummer.jpg
@deesi ik denk toch echt indroog lijntje sorry, en anders ff over 2 dagen opnieuw testen dan moet die stukken duidelijker zijn