ja dat begrijp ik helemaaal hoor wat jij zegt tis soms best moeilijk om dat tegen iemand te zeggen ook. er staat ook geen cyclus banner of iets bij zodat we ff mee kunnen denken.. ja ik ken dat gevoel wel sterk hoor wat deesi heeft ik was zelf ook zo, tis echt vreselijk die onzekerheid daarom hopen morgen op een goede uitslag van het bloed idd. vind het echt vreemd van die testen, want bij mij gaven ze 2 dagen voordat ik posi teste nog negatief aan..echt spierwit gewoon en daarna werd die streep donkerder. we duimen dan maar voor deesi
Astrid snap wat je probeert te zeggen.. Alleen vind ik het raar dat ze bij 11 testen (of 11 dagen?) alleen maar vals positief zou testen.. maar goed, vandaag bloedtest en morgen weet ze meer.. Maar je hebt op zich best gelijk
Ze test al zeker vanaf 8 april! Ze dacht 22 maart haar nod te hebben, toen verloor ze 1 week lang licht bloed/bruin. Als ze zwanger zou zijn dan had op 8 april de test al gelijk donker moeten zijn. Vervolgens zegt ze op 19 april haar nod te hebben. Nou, dan test ze dus al 11 dagen vóór nod en dat is echt onmogelijk! Later zegt ze ook op 2 andere testen vage strepen te hebben en die heeft ze gedaan VOOR ze hier op het forum kwam, dus die zijn zelfs nog voor 8 april gedaan! De testen van het kv kloppen gewoon niet, want de cb blijft negatief aangeven!
jah astridi snap idd je reactie wel. het is dan ook wel erg vervelend voor haar. maar als cb niks aangeeft. deze die ik dan meer vertrouw als die goedkope rommel van de kv. die al vaker wel positief test terwijl t niet zo is. dan denk ik ook dat ze niet zwanger is. maar toch vind ik dit wel vervelend dat enkeld deze testjes t doen. ik weet dr zijn hier veel meiden die die testen perfect vinden, en ik gebruik ze dan niet meer. hoop voor dr dat dr een goede bloedtest komt, zodat dr duidelijkheid is. het is gewoon vervelend dit. en als ze licht bloedverlies had, toen is dat wss gewoon n menstr geweest. maar dan lichtjes, ik heb vorige maand ook een nod gehad van amper 3dg enkeld bruine zooi, en nee was niet zwanger. en had ze wel een duidelijk innestelingsbloed dan had ze al dik positief moeten zijn. is het wel zo, dat ze zwanger is, neem ik alles wat ik gezegt heb terug. maar ga nu niet zeggen gefeliciteerd, want dan is het tranen in overvloed daar thuis. en dat wil ik niet. deesi hoop dat je natuurlijk zwanger bent, maar dit gebeuren twijfel ik ook.
Ik snap jullie ook wel hi hi geen probleem snap er zelf al weinig van maar we zullen zien Dank jullie wel allemaal en opmerking was niet lullig bedoelt hoor
@deesi, ik hoop echt voor je meid,dat je zwanger bent,maar ik zou nu niet meer gaan testen, en de bloedtest afwachtenhoe zuur dat ook is, dat snap ik best hoor,maar als ik eerlijk mag zijn lijkt het er bijna op dat je compleet geobsedeerd bent op streepjes en zwangerschap, en nogmaals, ik snap heel erg goed hoe groot de wens zwanger te zijn/worden is,maar ik denk dat het ook niet echt in je voordeel werkt om er zo verschrikkelijk veel mee bezig te zijn, een zwangerschap laat zich echt niet afdwingen meid!, en dat is maar goed ook, het gebeurt wanneer het gebeurt,dit klinkt misschien heel zweverig,zo bedoel ik het overigens niet hoor en wie weet ik het veel sneller raak wanneer je er iets relaxter in gaat? veel suc6 met wachten,en ik hoop met je mee dat het raak is! liefs maris.
Bruinverlies kan ook als menstruatie worden gerekend. Het kan soms gewoon voorkomen dat je wat minder of alleen oud bloed verliest. Als je dat als menstruatie zou rekenen en je hebt een cyclus van 28 dagen kom je ongeveer uit op vandaag als NOD. Als je echt zwanger zou zijn (ook zolang als jij denkt) zou je hcg toch wel hoog genoeg moeten zijn om een clearbluetest te kunnen doen. Vind ook je streepjes erg lijken op mijn indrooglijntjes bij testen en die heb ik eigenlijk bijna altijd, bij elke test. Nu je er zo mee bezig bent stel je misschien ook je menstruatie automatisch uit. Hoop dat je woensdag voor jezelf meer duidelijkheid hebt en je weer wat rust hebt gevonden.
Ik test niet meer hoor morgen bloed uitslag maar weet zeker dat ik niet zwanger ben zoveel rare testen dus en verder tja het maakt me niet zoveel uit ben alleen benieuwd waar me nod blijft snap je
Ik ben er niet zoveel mee bezig wil namelijk liever ongesteld worden zwangerschap is op dit moment niet zo goed en als het wel zo is is het welkome ik vraag me gewoon af waar het blijft en verder heb ik de 22 ste vast gehouden als laatste nod dus bmaar me nod is er nog niet en ik snap best dat het indrooglijntjes zijn maar dan wil ik liever zekerheid met een bloedtest