Niet gedacht dat ik hier toch nog snel mijn test mocht neerzetten. Mijn banner klopt niet, aangezien mijn ei 8 april al is geweest en ik een LF heb van 12 a 13 dagen. Wat denken jullie? Bekijk bijlage 66799
Deze is misschien wel wat duidelijker Bekijk bijlage 66801 Deze is van vanmiddag en die andere is van vanmorgen.
Hoe super blij ik vorige week was ... Werd ik vandaag met bijna benen terug op de grond gezet en dan weet je toch dat een zwangerschap niet vanzelf sprekend is .... Helaas is het mis gegaan had mijn gevoel het toch goed ....
meiden dit is mijn testje van 14 april: Bekijk bijlage 66874 het is dus een lichte brede streep, maar de zijkant is scherper afgetekend... is dit positief of niet??? het is maar dat ik nu 7 dagen erna nog steeds niet ongi ben, maar de testen van kv 2 vr 5 zijn ook nog steeds negatief
Ik vind de streep wel breed hoor! Hij heeft idd een pennestreepje aan de linkerkant, maar als ik kijk naar mijn eerste test, dan heeft die dat ook! Een linkerpennestreepje en dan rechts daarvan een hele lichte verkleuring (breed). Jouw test/foto is zeker een opgedroogd resultaat, want zo ziet de cb er altijd uit als hij nog heeeel licht is en daarna gaat opdrogen! Heb je na deze test nogmaals getest met cb ?? Zou ik maar eens even doen
ja is idd wel een foto van het opgedroogd resultaat, maar de streep stond er wel binnen de tijd... nee heb niet meer getest met cb omdat er hier gezegd wordt dat kv testen beter zijn (en ook helemaal niet zo duur)
Kijk maar eens in mijn album (of in mijn reactie bij je eigen topic ) bij mij was de CBplus VEEEEEEL gevoeliger dan de KV
Zo was mijn eerste test van cb kruis ook... En de volgende dag was is al veel duidelijker .... En ben het ook met Astriddi eens cb is gevoeliger dan kruidvat ... Nog een testje meid