nou meiden ik ben niet zwanger hoor. ik heb wat last van roze bloed en wat bruin, dus ik neem aan dat dat mijn ongi is of het zou een tweede innesteling moeten zijn, maar dat lijkt me sterk. nou nog mals bedankt voor het antwoorden op mijn vragen. en voor de genen die een posi test hebben van harte. groetjes
Meiden ik wil even jullie mening , ik doe ovulatie testen en had wel verwacht dat ze nu donkerder zouden worden ivm dat ik heel veel eggwhite verlies , en aardig eipijn heb . Maar voor mijn doen worden ze alleen maar lichter Bekijk bijlage 66981 De laatste is trouwens van 17.00 dus die is nog een beetje nat
Ik heb ze namelijk veel duidelijker gehad zie album Ikhebjelief, was de streep even donker als de controle streep hij lijkt toch lichter maar kan ook aan mij liggen hoor
hij is net zo breed als de controle. Hij is misschien ietsjes lichter, maar niet veel de dagen erna had ik namelijk weer een lichtere streep...
ja het is idd erg spannend!! Nee temperatuur er niet bij,wil dat gaan doen als het niet lukt deze maand
Hier ben ik hoor vanmorgen gebelt maar de uitslag was er nog niet nu morgen bellen was zou zenuwachtig en toen werd de verbinding ook nog eens verbroken dus weer terug gebelt maar het was er dus nog niet Heb vandaag echt knallende koppijn en me buik is constant bezig maar nod nog steeds niet te bekennen
Net even nog een foto gemaakt van de laatste hij is namelijk nu wat droger. Wat vinden jullie ervan ? Bekijk bijlage 66984 In het echt is hij iets donkerder .