Naomi welke test heb je gebruikt? Heb je hem open gemaakt? Op mijn aller eerste test moest je ook echtttttt in het licht houden soms wat schuin.. Kunje hem tog ff erop zetten of int negatief?
ik heb matcare gebruikt. ja heb hem net open gemaakt maar het resultaat blijft hetzelfde. zal zo even foto plaatsen. hoe die in het negatief moet weet ik niet. ik moet hem inderdaad ook schuin in het licht houden maar zie dan toch echt een streepje
naomi ik zal kijken of ik hem in het negatief kan zetten moet je eens bij mij testen kijken op mn profiel ook haast niet te zien!
hier de foto, ik kan er echt niets op zien maar misschien jullie wel! in het echt zie je het wel heel lichtjes.
echt waar zien jullie hem????????????? zal vanmiddag eens een extra gevoelige test halen dan doe ik die morgenochtend. weet iemand een goede hele gevoelige test??
ik zal je vertellen bij kruidvat had ik van 3 weken en 3 dagen tot en met drie weken en 6 dagen.....nog vage streepjes en 1 dag voor mijn nod deed ik een cb digi(zwanger/niet zwanger) en die gaf toen al duidelijk zwanger aan!
Bekijk bijlage 67071 Naomi , ik heb hem even in het negatief gezet voor je En ik zie inderdaad ergens een heel licht streepje , hoop voor je dat het zo is
@Naomi ik zie ook niks helaas.....als ik jou was teste ik pas overmorgen weer met de kruidvat idd....
hmmm ik zie hem toch ook niet in het negatief. in het echt wel gelukkig. zal straks eens naar de stad fietsen bedankt kim dat je hem in negatief hebt gezet!!
Dat weet ik niet maar er zijn vele dames die voor NOD licht positief testen met KV 2v5, daarbij ben ik niet (meer) voor testen voor NOD, zoals we weten kan er nog van alles misgaan. Ik zou zeggen test op of na je NOD, voorkomt een hoop twijfels en onnodig verdriet. Staat overigens niet voor niets in de bijsluiters! Succes met testen, op naar een dikke 2e streep!!