Ach ik heb ook 3 dagen voor mn nod getest en er kwam een lichte wel zichtbare streep en op mijn nod vetposi test en er zit nu een hummel van bijna 11 maanden lekker te spelen....
ik heb geen ervaring met mat care en weet niet hoe gevoellig die zijn... ik heb zelf kv 2 voor 5 gebruikt en eigen merk drogist met paarse dop. die gaf 2 dagen voordat ik posi teste gewoon helemaal wit aan en kv 2 voor 5 ook..
kim ik weet het ook nie hoor hihih ik zie daar wat ik zal mijn test er is op zetten kijken of het gelijk staat alst me lukt dan hahaha
in het echt zit de streep verder naar rechts ga straks even langs de kv. het zou in ieder geval een hoop klachten verklaren die ik normaal nooit heb.
http://www.zwangerschapspagina.nl/members/37376-albums3822.html misschien zo hihihh spannend meis... ik heb de eerste testen van 19 maart met middag en avond urine gedaan en de test van 22 maart met ochtendurine.. ik duim voorje
Beetje moe van die dames die bagetalliseren dat het fout kan gaan voor NOD, zit midden in een VMK dus hier het pijnlijke bewijs!!
Lindsay , balen van je VMK , maar het is wel zo natuurlijk wat er gezegd word. Daarom word er ook altijd gezegd test pas na je NOD of erop . Mag ik vragen hoever je was meis !
ja die van jou waren ook heel licht zag ik!!! nou het wordt toch nog even afwachten dan ik hoop het in ieder geval ook. had er ook al een goed gevoel bij bij deze maand hihi. terwijl ik net ongi af was toen
kim idd maar ik wilde ff vergelijke hihh ik krijg ze niet onder mekaar die van mij en die van naomi.. lidsay..pff veel sterkte meis bij mij ging het in januari ook mis had 3 dgn voor nod posi getest.. veel sterkte nogmaals!! knuff xx
lindsay ik snap dat het fout kan gaan!!! daar ben ik me ook volledig van bewust. balen dat je een vmk hebt gehad! sterkte meid.
Daarom, ik bevestig het tegenwoordig na al die ellende alleen maar. Testen bleven heel licht en bij 5 weken en 1 dag, kwam het....
Het was niet naar jou maar degene die dan doodleuk zegt, ach ik deed het ook en hier speelt de kleine enz enz. Mensen moeten eens gaan nadenken voordat ze iets zeggen en niet alleen op hun eigen succesverhaal doorborduren. Inlevingsvermogen heet dat geloof ik?! Ik hoop dat jij 1 dezer dagen een hele vette dikke streep hebt! Succes! Liefs,
lindsay vind het idd ook erg hard dat mensen soms zeggen van ach ja..bla bla bla en hier loopt de kleine.. ze denken soms niet na dat er meerdere mensen meelezen.. het kan wel idd voorkomen dat de 1 het geluk heeft met een dunne pennestreep test en de ander niet ik zelf heb het ondervonden..pennestreep op kv 2 voor 5 dag later negatief volgends de dokter gewoon een vmk. hoever wasje eigenlijk ,als je erover wilt praten..