SHOW HIER UW TESTEN ZWANGERSCHAPSTESTEN / OVULATIE TESTEN >> !!!! maar geeen irritatiess / spuculaties / wat dan ook ! (ja weet dat er op mijn ook gereageerd word , maar ik ben een aankomende tesjes plaatserd ! dan mag da hihi )
@Paloe: ook jij mag je mening hier geven hoor, net als ieder ander. Zit zeker wat in in jouw verhaal. @Lydia: zijn jouw Afghanistan verhalen dan wel relevant op dit topic??
@Lydia:Ik hoop dat we super snel mogen vertellen dat die 2 streepjes toch echt vertellen dat jij zwanger bent! @Lindsay: Ja die zijn wel relevant omdat wij erzelf naar vragen!
sorry hoor dat ik reageerde! was gewoon aan het lezen en had de afsluiting nog niet gelezen... Als je niet wilt dat er gereageerd wordt door meelezers moeten dat soort berichten maar gewist worden.
ja lindsay ! ik begin er zelf niet over hoor .. dus kom nii mopperen aub (als da t enigste is dat je te melden heb ) kom maar op met uw testen !
Meiden , laten we het wel leuk houden hier . Er kan inderdaad wel is een discussie tussendoor komen maar laat het niet zo ver komen
Natuurlijk mag jij wel reageren, wat een onzin! Al vraag je ernaar Rianne, blijft het nog niet relevant. Lydia: actie is reactie! Als Paloe reageert mag dat en moet je niet meteen van die schreeuwerige teksten plaatsen en van die rare opmerkingen: als je niets anders te melden hebt, slaat echt nergens op.
je kan de inhoud van je eigen berichten wijzigen, dus ook wissen Maargoed laat maar ik had mijn excuses al aangeboden voor het reageren.
nou meiden, discussies zijn dr altijd wel eens, en dat mag ook omdat ieder een eigen mening heeft. vind t enkeld jammer dat dit zo door gaat. kom op.. of spelen de hormonen al een rol???
nou.... lindsey en meiske die op de manneke aan t wachten is.. naam kwijt. doen jullie 2 t eens goed maken.. please. is daar n mogelijkheid toe??
Laten we dit onderwerp afsluiten met een mooie positieve zwangerschapstest!! Meiden waar zijn jullie toch!?