meiden mischien weten jullie het wel!!! ik heb nu afgelopen donderdag de laatste provera geslikt.. cyclus werd afgebroken door een doorbraakbloeding.. heb 7 dagen provera moeten slikken.. is nu dag 2 na provera en vorige keer werd ik op dag 10 na provera ongi!! maar nu vandaag dacht ik ik doe voor de gein is een ovutestje want die had ik nog op zolder liggen.. en kijk hier het resultaat!!! wat denken jullie wat betekent dit>???? ze zijn echt donker hoor!!! heb er net voor de gein nog eens 2 gedaan en die zijn dus weer superlicht dat streepje zie je niet eens...
Meiden zoals jullie weten was mijn. Bloedtest dinsdag negatief en de testen ook nu had ik eergisteren ochten 2 stipjes rood op wc papier verder niet doorgezet vanacht werd ik wakker me hevige maagpijn diaree en overgeven ik ben niet ziek kan gewoon etenmaar voel me wel belabberd ben nu 5 dagen overtijd en mijn nod is niet te zien ik ben best bezorgt want als de bloedtest negatief is kan het dan ook zijn dat ik eergisteren pas mijn nesteling had ofzo dus daarom geen hcg in me bloed zat en ik dus een late ei heb gehad en me dus betekent heb
Het staat er toch normaal hi hi ik zit op mijn mob op i net en is wat moeilijker met leestekens sorry
Ik weet wat jij donderdag aan het doen bent Maar wat fijn dat hij eindelijk naar huis komt. Ik hoop dat jij ook snel je testen kan komen showen!
klussen!!!! maar waarom doe je het op zulke afwijkende tijden?? een ovu test moet je elke dag rond de zelfde tijdstip doen
Ja ik dat weet ik maar dat kwam omdat ik 3 x later thuis kwam . En de eerste was om te proberen of er al wat was De meeste zijn allemaal rond dezelfde tijd als je goed kijkt