ik ook ni .. maar meestal moet je niet naar de streepjes van n digitale kijken toch ? staat er niks over in de gebruiksaanwijzing ??
Je mag enkel kijken naar de smileys bij die testen. NIET naar de test met die streepjes. Helaas... Dus staat er een smiley wordt het klussen Ik heb ze vorige keer gebruikt. Geklust op de dag van en na de smiley en het was raak. Helaas is dat een mk geworden, maar meid kijk enkel naar de smiley en niet de streepjestest zelf bij deze test van CB.
Juul, jeeee, gefeliciteerd meid, mijn duimen hebben geholpen ik heb in het begin ook last van ongiebuikpijn gehad en was ook bang voor een mk, maar ben nu bijna 14 wk zwanger. Cyntje ook van harte gefeliciteerd. lekker gaan genieten meiden. XXX gusam
Lieverds, jullie bemoedigende woorden ga ik nog wel 10x lezen als ik twijfel! Nu bidden dat er verder nix doorzet... | Cyntje: toptest!!! Je bent zwanger!!!! Zit nog op mijn werk, dus even snel! xxxxx
@cindy: ik zou normaal maar morgenochtend weer testen, maar ik was zo onzeker en heb vandaag nog eens getest, was al blij dat er weer een streepje verscheen
komt omdat het ochtendurine was denk ik......kijk nu ga je je van alles afvragen helaas morgen weet je meer meid Maar ik snap je wel dat je weer hebt getest maar dan moet je jezelf nu niet gek gaan maken.....als je dat doet tenminste hahahaga
nee maak mezelf niet gek, want zie toch weer dat lichte streepje staan en dat verschijnt niet zomaar ben zo blij dat het nu eindelijk es goed mag gaan
en manlief weet nog nergens van, die denkt dat ik humeurig ben omdat het zo druk is op het werk morgen moet ie ergens naar Limburg en ie komt pas woensdagavond terug en dan geef ik hem een leuk kruippakje kado