ik weet niet hoe het mijn cyclus zit, normaal heb ik een cyclus van 34 dagen (allé de vorige 2 rondes dan toch), maar nu heb ik niet meer doorgetempt nadat ik dacht mijn eitje gevonden te hebben dus weet het echt niet zeker
hmmz.. oke .. tja hoop voor je dat het wel goed zit natuurlijk ! maar 18dpo moet je wel n duidelijkere test hebben tog.. niet dat ik je wil ontmoedigen hoor .. k duim voor je dat alles gewoon goed zit ! en dat je cyclys na je (waarschijnlijke)vmk een beetje van slag was
Estur, ik zie 'm hoor! Alvast voorzichtig gefeliciteerd! Yaraah, ik zie wel een duidelijke streep hoor... En ik weet hoe moeilijk het is om ze op de foto te krijgen Wil je uiteraard geen valse hoop geven, maar bij mij duurde het een eeuwigheid voordat ik een duidelijke test had... Denk dat ik toen al ergens op dag 47 ofzo zat terwijl ik ongeveer een cyclus van 31 dg had. Het is dus niet in ieders geval zo dat er na een paar dagen na NOD een vette streep hoeft te staan Succes meid, mijn duimen draaien!
Ik heb net eens de tes van zondag met die van vandaag vergeleken en die van vandaag is wel al duidelijker als die van zondag...
@Yaraah zou je test niet veel duidelijker moeten zijn meid....sorry maar ik zie bijna geen streep lijkt eerder een indroogstreepje? Zet ze eens onder elkaar op de foto mischien?
k vind m niet duidelijker worden .. ?! ( misschien int echt wel..) duim voor je hoor, maar wil je ook niet op een wolk praten snappie
ja het wordt wel duidelijker, maar ben bang dat het niet goed zit omdat de cb digitaal negatief aangaf