foto's plaatsen van vage (en duidelijke) zwangerschapstesten / ovulatie testen DEEL 3

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Crazycat, 5 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamavan5

Mamavan5 Actief lid

22 jul 2009
    436
    0
    0
    Zo zag mijn eerst kv test er ook uit streepje was niet meteen zo duidelijk te zien maar na een half uurtje net zoals de jouwe.

2. musicalfan

musicalfan Fanatiek lid

7 mrt 2009
    2.279
    0
    0
    Ensch volgens mij is hij wel positief. ik had ook zo'n heel licht streepje. En zie hier mijn test van vandaag.
    Dacht al dat ik misschien een vroege miskraam had gehad, aangezien ik zondag had getest met heel licht streepje en een uur later van alles mis ging. Maar wonder boven wonder bleek vandaag deze test. maak me alleen wel zorgen aangezien ik wel pijn heb in onderbuik.
    Ik zou als ik jou was over 3 dagen weer testen.

Deze testen zijn van vanmiddag. Denk dat de roze streep met ochtendurine veel donkerder. Ik ga morgen naar de huisarts. Even een raar vraagje,maar hoe bereken je eigenlijk hoe lang je zwanger bent. Want mijn laatste menstruatie was 21 maart, maar ik weet precies wanneer de bevruchting heeft plaatsgevonden.

Sorry krijg hem niet zonder de link, snap er niets van
    Hoe schakel je de html of img code in, want volgens mij ligt het daaraan.
    Nou ja, nogmaals dan de link

3. Lynnami

Lynnami Niet meer actief

Musicalfan, de vk of gyn gaat meestal uit van de eerste dag van je laatste menstruatie om te beginnen en dan later aan de hand van de termijnecho word bepaald hoelang je ECHT zwanger bent. Het is dus aan jou om voor nu een keuze te maken van welke datum je uit wilt gaan. Ik bijvoorbeeld ga uit van mijn eisprong (positieve ovutest) en niet van de eerste dag van de laatste menstuatie. Ook om de reden dat ik dus direkt zwanger ben geraakt na een mk dus het kan allemaal nog heel raar lopen.
    Hoop dat je hier iets aan hebt.

4. Lynnami

Lynnami Niet meer actief

oh en musicalfan, het kan heel goed dat de pijn die je hebt is van verstopping of je baarmoeder die al een beetje aan het oprekken is. Is dit je eerste zwschap?

5. musicalfan

musicalfan Fanatiek lid

7 mrt 2009
    2.279
    0
    0
    Hoi Lynnami

Ja, de eerste zwangerschap en de eerste keer raak. Afgelopen zondag had ik heel licht getest en een uur later ging het vreselijk mis tijdens een toiletbezoek. Leek wel liters bloed en enorme stolsels. Mensen zeiden al vroege miskraam. Dus maandag bloed laten prikken want ik wilde zeker weten of ik zwanger was (geweest). Was echt niet leuk allemaal. Maar mijn temp bleef hetzelfde en ik voel me nog wel zwanger zeg maar.
    Dus vandaag een test gedaan (uitslag hcg hadden ze niet). Ik had verwacht dat het dus wit zou zijn, maar de streep kwam heel snel tot mijn verbazing. En dus de clear blue ertegenaan.
    Kan het nog niet geloven

Jij ook nog gefeliciteerd met je zwangerschap.
    Leuke foto's trouwens van Ryker.
    Ik hou denk ik eerst laatste dag menstruatie aan alleen al omdat ik een echo sneller wil om te weten of alles goed is. Ik heb endometriose die erg actief is en na zondag ben ik zo enorm geschrokken, dat ik straks over een week of 2 hoop een echo te krijgen. Dan zou ik volgens mijn eigen berekening 5 weken zijn (vanaf inseminatie) en vanaf laatste ongi 7 weken.
    Huisarts stuurt me denk ik wel door.
    Ben heel benieuwd

6. musicalfan

musicalfan Fanatiek lid

7 mrt 2009
    2.279
    0
    0
    O ja, enj ik weet dat je soms na een miskraam nog positief kan testen, alleen ga ik er niet vanuit dat een streep vele malen donkerder is dan. Want hij is nu heel goed zichtbaar en zondag moest je bij wijze van spreken een vergrootglas erop zetten.
    Hoop dat ik daarmee gelijk heb, anders komt het nog hard aan.
    Maar ja, het kan sowieso nog alle kanten uit, maar we gaan uit van het positieve toch?

7. Lynnami

Lynnami Niet meer actief

Is het bloeden daarna ook direkt gestopt? Heb je hormonen geslikt zoals Clomid? De reden dat ik dat vraag is omdat ik zit te denken aan dat je misschien zwanger was van TWEE en dat er een een vmk is geworden ;)
    Spannend! Maar ik ben ervan overtuigd dat je harstikke zwanger bent hoor!

8. musicalfan

musicalfan Fanatiek lid

7 mrt 2009
    2.279
    0
    0
    Bloeden heeft tot gisteren geduurd. Maar alleen zondag zo enorm heftig. Maandag werd het meer bruinig.
    Nu heel af en toe veeg ik nog iets lichts weg (sorry), maar wel weinig. Hoop dat inderdaad alles goed is. Had wel het idee dat het oud bloed was, maar ik vond het echt zo eng.
    Ik heb geen clomid ed gebruikt.

9. rianne19

rianne19 Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.366
    0
    36
    Purchaser
    Zuid-Holland
    Zo duidelijk zwanger! ;) Gefeliciteerd!:D

10. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    deze is posi hoor!

ik feliciteer je voorzichtig!

11. Ensch

Ensch Lid

1 nov 2009
    44
    0
    0
    Zuid Holland
    hihi thnx :D

12. ingef

ingef VIP lid

30 aug 2009
    5.619
    1
    0
    NULL
    NULL
    alle nieuwe zwangeren van harte!!! enneuh, yarah, op de laatste (bewerkte) foto zie ik op de laatste test inderdaad een licht streepje! ik hoop dat ie snel duidelijker wordt!!

liefs

13. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    esch ik denk ook posi :D !

succes , x

14. PatriciaK

PatriciaK Fanatiek lid

10 mei 2007
    1.454
    0
    0
    @lydia... je mannetje komt toch vandaag toch thuis of loop ik achter hahaha...
    Mijn neefje komt ook vandaag thuis eindelijk

15. Ensch

Ensch Lid

1 nov 2009
    44
    0
    0
    Zuid Holland
    Heee even een kleine update

Ik heb vanochend getest met een sensitest dipstick maar na 5 a 10 minuten was er niet zo veel overtuigends te zien. Ik zag, als ik heel goed keek, wel een erg mega vaag streepje staan, maar lang niet zo duidelijk als die kruidvattest van gister.
    Volgens mij mag je die dipsticks na een half uur niet meer bekijken, maar na ongeveer 25 minuten keek ik er nog eens naar en toen was hij al iets duidelijker. Denk dat ik vandaag maar weer wat kruidvatjes ga inslaan :D

Is kruidvat gevoeliger dan dipsticks???

16. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    jaaaaah.. lydia's hubbie komt vandaag thuis... GENIET ERVANNNNNNNNNN.. JOEHOEEE!!!!!

Ensch.. zou best kunnen.. de een test met kv vroeg posi en met andere testen niet.. de ander juist andersom..

17. leyshena

leyshena Fanatiek lid

2 jan 2010
    1.959
    0
    0
    helpende niveau 2 in opleiding
    midden nederland
    lydia geniet van je dag:D

ensch gewon nog een keer testen want op die andere test zag ik ook een streep het verschil tussen kv en sensitest weet ik helaas niet!
    liefs

18. Supernurse

Supernurse Fanatiek lid

16 aug 2009
    1.837
    0
    0
    voor alle nieuwe zwangeren, gefeliciteerd!! nu op naar het welverdiende genieten!!!

19. Wondertje2008

18 mrt 2010
    71
    0
    0
    Me Mannetje natuurlijk & Kapster & Nagels
    zuid-holland
    Lydia : Geniet van je dag met je mannetje :D

20. michele25

michele25 Fanatiek lid

5 apr 2010
    4.657
    1.778
    113
    Vrouw
    tja ikke was ook net 2dg ongesteld. en weer test gedaan. het ieeeets duidelijker als afg za. en vorige de rest vd week. maar t gaat wel ontzettend langzaam. wss zien jullie op foto niks. heb t op foto gezet. dus ben benieuwd of jullie wat zien...in real zien wij duidelijke streep enkeld ontzettend licht. normaal zou je zeggen je bent ongesteld geweest. dus strepen zijn weg. lijkt me ook sterk dat bij alle testen die ik heb gedaan, van deze, tot cb plus, tot kr 2 vr 5 dat ze ammel indrooglijntjes hebben,. kreeg hem za nog niet op foto. nu zie ik zelf het een stuk lichter. op foto.. maar ja waarschijnlijk zien jullie totaal niks. maar wilde het toch even delen.

Deel Deze Pagina