oke.. dan ben ik toch niet helemaal scheel aan t worden.. ook op de test zelf is ie amper te zien hoor.. is ook wel logisch zo vroeg, maar toch...en buiten dat is de afleestijd al lang verstreken toen ik de foto maakte, maar volgens haar was ie al zo binnen de 5 minuten.. zij dacht iets te zien..en ik ook, maar goed.. we zijn allebei niet echt objectief he..
na mijn beeld te hebben vergroot en in het negatief zie ik wel een licht streepje meid... hier in het neg
nou we zullen t vanzelf wel merken he.. ze gaat zaterdag nog een keer testen.. dan zou ie ook heel licht toch wat duidelijker moeten zijn.. spannend hoor..gelukkig is ie niet van mij.. zij is er nuchter onder.. ik zou heulemaal gek worden denk ik..whahaha
Met mijn geduld is het erg triest gesteld, heb namelijk vanmiddag toch nog een kruidvatje gedaan. Met middagurine dus: Dit is het resultaat. De onderste is van een uur geleden, de bovenste van gister (die staat een paar pagina's terug in dit topic) Bekijk bijlage 68524 Nu probeer ik (als dat lukt) pas zaterdagochtend weer te testen
Lydia- als jij je mannetje omarmt zie ik mijn prutsje op de echo hoop ik. 21:30 land hij toch? En esch JAAA zwanger!!!
Jeujjjjjjjjjjjjj bedankt allemaal Trek voor lydia maar de gewone champagne open, en voor mij de jip en janneke (toch ga ik door voor een knaltest. gewoon leuk voor de heb )
hier is de test van vanmiddag helemaal ingedroogd.. de tweede streep is nu heeeeel duidelijk, alleen voor zover ik dat vind niet echt roze.. hmmmm...dinnetje baalt ervan.. kan ik me voorstellen in haar positie.. zei dat ze m maar beter als negatief kan beschouwen.. al heb ik zelf echt nog nooit (zelfs niet na 2 dagen drogen) een tweede lijn heb gehad bij niet zwanger, maar goed..ik begrijp dat dat wel meer gebeurd.. anyhoe.. afwachten maar weer.. ik laat t wel weten.. kom vanzelf weer een nieuwe test showen.. ze vond t wel leuk (t forum) de reacties van hier op haar test.. dus van haar BEDANKT!!
En nu heb ik deze ochtend weer getest, en nu zag ik na 5 minuten helemaal NIKS... nergens een 2de treepje te zien.... Na een half uur zag ik wel een vaag, lees: heel vaag, streepje maarja dat is buiten de tijd. Ik baal er echt van, en snap het ook niet... Zouden die twee andere dan echt vals of indroog zijn?? Of is deze test gewoon niet goed haha Ga nu echt proberen om zondag of maandag pas weer een test te doen... dan moet ie zeker duidelijker zijn