Ja volgens mij is het echt zoo hoor En die misselijkheid kan zeker wel zo vroeg komen hoor Je lichaam is al vollop aan het werk Gefeliciteerd !!! En ik zie dat ook je pendel is uitgekomen!!!
ik durf het echt niet te geloven nog.. het kan toch niet? ja oke het kan wel.. hihi maar waarom voel ik me dan zo? is dit normaal? heb nog wel een cb met indicator liggen die doe ik morgen wel als ik niet toch nog ongi word met ochtendurine... ik zit hier een beetje te shaken hihi
Brademarie, wat spannendddd!!!!!!!!!!! Ik zou ook zeggen zwanger hoor, aan die test van vanochtend te zien! Morgen nog even checken en dan genieten.
Hier mijn test, streepje kwam wel na een half uur. Helaas net bloedverlies gehad.. Het zal wel een indroogstreepje zijn... wat denken jullie hiervan? (test komt bij hoogvliet vandaan) Bekijk bijlage 69293
he meid ik zou nog een paar dagen wachten en er een cb digid tegenaan gooien .. al voorzichtig gefeliciteerd.. ! en ja dat kan zeker al zo vroeg .. ik was 2 dagen voor mijn nod erg misselijk, moe,, en dat bleef aanhouden tot aan mijn nod en daarom ben ik gaan testen .. en kijk mijn banner maar.. ! ik duim voor je !
dit lijkt me geen indroog streepje aangezien de test nog niet droog is en het steepje roze is te test kan wel eens later een streepje geven als je nog niet veel hcg hebt ik zeg toch zwanger hopelijk heb je snel een duidelijkere test !!
astrid zouje kunnen pendelen voor mij voor het geslacht ik hebje vd week al een pb gestuurd liefs mara
Oohhh... wat erg Je hebt gelijk, links is inderdaad het testvenster! Ik snap echt niet hoe ik me zo vergist kan hebben Nu ik dit weet, is het inderdaad overduidelijk dat ie positief is. Nou ja, we hebben in elk geval goed geklust, dus ik hoop dat ik over twee weken een positieve zwangerschapstest in handen mag hebben! In elk geval heel erg bedankt dat je me even wakker hebt geschud
ik denk echt indroog lijnjt aangezien de streep pas na un half uur kwam en ik vind het streepje ook een soort pennestreepje.... Hopelijk mag je snel wel een knal positieve test hebben..