en dit is m in het negatief.. als ik mijn scherm kantel dan zie ik idd bij allebei wel wat, maar goed.. das zoooooo vaag.. daar kan ik niks mee..
moeilijk zeg! ik zie wel wat zonder scherm te hoven kantelen... maar net wat lilalien zegt... ik durf op kv2v5 zelf niet meer op af te gaan
nee meid, ook al gun ik iedere vrouw een mooi wondertje, dus ik zal nog wel effe voor je duimen dan en hopelijk zijn het mijn contactlenzen die gewoon niet goed zijn
Het lijkt wel alsof het voornamelijk in het midden zit, maar dat kan aan mij liggen. Ik ben excuses aan het zoeken voor je waarom deze test negatief zou zijn ichtus Bekijk bijlage 69397
whaha.. Lynnami..lief van je, maar indroger vind ik excuus genoeg... maar euh.. sja... dussss.. ben dus nog geen hol verder...ik laat t nu maar een paar dagen rusten dan.. ben er zelf iig rustiger onder dan zaterdag...whaha.. we zien t wel...
haai meiden/dames... vanmiddag voor mijn werk naar het kruidvat geraced om kv2v5 te halen en heb getest rond 16.30 geloof ik (weet niet meer) en toen verscheen er direct een teststreepje, is nog wel lichter dan de controle streep, maar hij staat er toch echt en je kan hem gewoon duidelijk zien mijn vriend heb ik gelijk gebeld en hij is naar mijn werk gekomen en nou ik werd gelijk de lucht in gehesen (arme rug van die jongen) en zo blij zijn we... morgen nog wel ff testje met ochtendurine maar ik ben nu toch best wel een beetje overtuigd... dit gun ik echt iedereen dit gevoel... zo bijzonder! xxxx