@ brademarie: Gefeliciteerd!!!! @ ichtus: Tja ook ik zie wat, maar vraag me af of het niet gewoon de plek is waar het streepje zou moeten zijn.... Ik vind het zoooo licht dat ik dit onder negatief zou laten vallen. Ik moet zo gigantisch met mn scherm bewegen dat ik niet denk dat het positief is hoor! Anders doe je morgen voor ckerheid nog een test met ochtendurine....
hallo dames, ik was even aan het mee lezen maar spannend joh met al die testen ik zal voor iedereen duimen dat de testen positief zijn en natuurlijk ook voor me zelf nou zo veel jaren is een baby echt heel welkom in ons leven liefs , Cilek
@Brademarie super voor jullie meid...gefeliciteerd... @Ichtus ik twijfel over je testen hoor, bij de eerste reeks dacht ik niks te zien maar die laatste ingedroogde zeg maar meen ik wel een licht streepje te zien!! Wat zie jij zelf dan? Jij zou dan die streep duidelijker moeten kunnen zien... Over 2 dagen maar weer testen en dan moet je streep toch echt duidelijker zijn!!
toch ook nog even reageren. lees de hele middag al mee Ichtus: zie niets eigenlijk. op geen enkele test. Je zorgt wel voor spanning hier op het forum trouwens
@Ichtus: ik zie ook niks op alle foto's van je test. Scheelt weer he, weer eentje die niks ziet....hahaha
Ff uit de meeleeshoek Ichtus, ik zie ook niks...nouja niks...met wat moeite zie ik wel wat, maar dat is niet iets wat de test positief maakt
Nog een van gister waar ik nogsteeds over twijfel. Denk dat ik morgen clearblue test ga kopen en bloedtest aanvragen bij de vervangende huisarts, maar wilde toch nog een keer kijken of jullie hier ook wat op zien?
Hoi riga, ik zie niks op je test het is wel verstandig on een bloedtest te laten doen groetjes, Cilek
hey riga Ik zie iets heeeel vaags (wel op de jusite plek!), maar weet echt niet of het positief is hoor. Moet echt heel erg met mn scherm kantelen en dan zie ik "iets". Succes!!
goeiemorgen dames! halve nacht wakker gelegen.. en de halve nacht ook moeten plassen maar mijn vriend zijn wekker ging om 5 uur dus toen er maar uitgerend en met knikkende knietjes de testen gedaan, de kv 2v5 en de digitale clearblue.. jeetje wat een zenuwen kun je hebben zeg! zo bang dat ie negatief zou zijn ineens en toen verscheen bij de kv al lichtjes het teststreepje en vervolgens toen ik e clearblue in mijn handen nam om te kijken samen vanuit bed (was weer snel bij mijn vriend in bed gaan liggen gewapend met de testen hihi) en ton knipperde de test nog 1 x en sprong toen over in zwanger! hier het bewijs! de bovenste test is die van gisteren op mijn werk, de andere 2 van deze ochtend... ik ben zoooo in shock en zielsgelukkig! we hadden de intake al gehad vd week bij de gyn ivm lichte vorm van pcos en hele lange cyclussen... en dan de 29e nog negatief getest... wauw...
@Riga ik twijfel ook heel erg of deze positief is moeilijk, ik zie wel iets maar of dat een indrooglijntje is of een positieve test durf ik niet te zeggen meid... @brademarie fantastisch meid voor jullie......geniet er maar van!!! Jullie zijn ZWANGER!!!!!!
Brademarie.. nou duidelijker kan niet he.. SUPERRR MEID!!! Riga.. misschien zie ik ook iets, maar ja.. net als de mijne, kan t een indroger zijn.. die van mij is nu heel duidelijk te zien.. de indroger dan he...maar ja.. dat telt niet meer.. hoop dat een ha je duideijkheid kan geven... Hier: vandaag is mijn 28-dgn NOD.. maar nog niks te bekennen..gisteravond laat dacht ik even wat krampjes te voelen van ongi, maar dat was snel weer over.. ik zet mijn NOD maar op donderdag..
@brademarie: Nogmaals gefeliciteerd! Echt supergaaf voor jullie hoor! 3x positief= megapositief!!!!! @Ichtus. Balen he dat je nog steeds geen zekerheid hebt?? Ben je van plan om vandaag of morgen te testen of wil je nog even wachten??