WHAHAHAHAHAA ... wat een leek he Sinds vanavond voor het eerst aan het testen geslagen met ovulatietesten van Wondfo, maar waar moet ik nou naar kijken? Wat is nou de "vaste" lijn, want die staat er niet op toch? O o o wat een dombo ben ik toch , er zat overigens geen gebruiksaanwijzing bij
een vaste lijn is de controllen lijn ook wel de c lijn genoemt! en de Test lijn isom te kijken waneer je ovuleerd en da is de T lijn . hopelijk heb ik je er meer geholpen
Het streepje dat aan de groene kant van het testje staat, is de controlestreep. Deze verschijnt altijd indien de test goed uitgevoerd is (als deze streep dus niet verschijnt, is het testje mislukt). De 2de streep die op gegeven moment moet verschijnen, is de teststreep en staat aan de kant die je in je urine doopt (wel maar tot het 'max' streepje in de urine doen en niet langer dan 3 seconden ) Je test is positief als je teststreepje even donker of donkerder is dan de controlestreep (bij een aantal meiden wordt het streepje nooit even donker, maar bijna even donker en die hebben dan toch hun eisprong, verschilt dus een beetje per vrouw) Succes!
MM, gelukkig! Dacht al dat ik gek werd. Het C-streepje staat er dus niet vast op, maar komt erop te staan, wanneer ik het lekker 3 sec. in mijn plas dip !
Oh, dat bedoel je met 'vast', dat het er al op staat vóórdat je de test doet Nee, dat is idd niet het geval, die komt par erna idd
Nou mijn lijntje was nog niet heel duidelijk, maar dat geeft niet, weet nu in ieder geval waar ik naar moet kijken Tja met een zw.test heb je toch altijd een vaste controle streep, ik was er eigenlijk vanuit gegaan, dat dit met een ovu.test ook wel zo zou zijn
Nee, tegen Beebiej Huh? Een zw-test is toch ook helemaal blanco als je die uit de verpakking haalt? Daar verschijnt de c-streep toch ook pas nádat er urine op is gekomen? Tenminste, wel bij de testen die ik ken In dat opzicht is een ovutest hetzelfde als een zwtest hoor.