Tease, ben erg benieuwd naar je uitslag. Je ziet inderdaad een dun streepje. Vanmorgen zelf ook getest. Was echt een dun blauw kruisje te zien.(clear blue) Alleen na 10 minuten weer verdwenen, nog geen duidelijkheid dus. Morgen opnieuw testen.
ja gaat wel hoor mijn temp doet alleen rare dingen hijs weer erg hoog hihihi maar geeft nog geen ei aan
Tease op de bewerkte foto zie ik idd wel lijntjes! Heel dun, maar zie ze wel. Waar blijven die posi testen dames, ik ben tot nu te enige maartmama.
Hey Anja, Nou ik wordt geen maart mamma, tenzij er een wonder gebeurd. Moest net naar de wc rennen omdat ik wat voelde lopen (sorry voor de vieze praat). Ging zitten en kwam heeeeel veeel bloed uit in een keer.... Verder wat geligs.... ben hier niet zo bekend mee verder... Dus i guess it`s over.. en dat streepje van vanochtend zal vast het laatste b-tje hcg zijn geweest wat er te meten viel... Helaas, nieuwe ronde nieuwe kansen zeg ik dan maar... xxx Mij
Hoi dames ben heel benieuwd wat jullie van mijn streepje vinden. Liefs Ikke (Had vrijdag ongesteld moeten worden.) Is deze donker genoeg?
Bedankt vind het heel spannend hoor allemaal. Dan lees je weer dat de testjes donker horen te zijn en zeker na nod.En dan lees je weer dat lichte streepjes ook goed zijn Dus ik dacht ik gooi hem eens in de groep
ja wel goed , heb sinds vanochtend pijn aan mn boobs maar eik duurd t nog wel ff voor ik mn eisprong krijg.. maar hoop dus stiekem dat dat nu al is geweest ! dus ben benieuwd naar mn temp morgen ( heb afgelopen 2 dgn ni getempt ! haha )
mooi hoor pally ! niet iedereen krijgt knal testen oeh tease .. hmm indd als er iets zat zal t nu weg zijn .. op naar de voolgende ronde !