Mumm, zie hem nog niet. De onderste van vandaag? Lijkt deze donkerder te worden of lijkt het zo omdat hij 'vers' is?
Dag iedereen, ik heb me niet kunnen inhouden en heb deze avond weer getest, debovenste is van vanavond de onderste van deze morgen Streepje is duidelijk! joepie Bekijk bijlage 88142
Hi, Ja klopt, had misschien even moeten wachten. Foto heb ik nog geen half uur later na de onderste test genomen. Snap er soms niks meer van... Zou het kunnen zijn dat ik mij ei heb gehad voordat ik begon met testen?
Ik had er bij mijn eerste veel verstand van, bij mij loopt het nu anders.. Kan zijn dat je hem bv op dag 10 had, maar dan zou je nu dus zwanger zijn. 14 dagen bij de 10 opgeteld.. Maar aan je rondes te zien, denk ik eerder dat hij nog moet komen?! ppf... vervelend he?!
Ja vervelend is het idd.......ze zeggen dat het juist helpt als je er niet aan denkt..maar met zo'n afwijkende cyclus kan ik niet anders dan er wel mee bezig zijn..... Bedankt iig voor je reactie. Ga vanaf nu in de middag en de avond testen, dan zit ik er niet naast....en dan maar hopen dat m'n eerste pendel uitkomt!
September, Kwam je reactie tegen op een ander forum waar ik zat te lezen. Een vriendin van mij heeft precies hetzelfde gehad en kreeg een kuur ( waarschijnlijk die kuur waar ze het op dat andere forum over hebben) en haar cyclus kwam langzaamaan weer op gang. Ben je al naar de dokter geweest? Liefs Mumm
mumm, ja gebeld. moest nog een half jaar wachten zijn de vervangende huisarts... Mijne is over 2 weken terug... Twijfel nog of ik nog een maandje wacht, of ga bellen. Door zo'n kuur kan het namelijk ook weer ontregeld worden... Maarja we wachten nu al een poos voor we aan de slag kunnen. Sommige zeggen, heb geduld, je hebt al een zoontje. Maar toch als je kiest voor snel achter elkaar en je hebt niet eens een cyclus is best moeilijk te accepteren. Ik vind het persoonlijk moeilijker als elke maand een nieuwe poging doen. Maar de 1e waas binnen 6 maanden, dus wil niemand beledigen die al heel lang bezig zijn hoor!!
dank je wel iedereen !! Dit is de eerste ochtend dat ik wakker wordt met het besef dat ik zwanger ben, zo vreemd. Kan het moeilijk geloven want met Olivia (dochter) heeft het zoooo ontzettend lang geduurd en met behandelingen en alles erop en eraan (IUI,...) en nu op 27 juni beslist dat we heel graag een 2de kindje willen en op 24 juli positief getest !!! Niet te geloven, ik sta er gewoon zo van te kijken! Maar natuurlijk nog niet te vroeg victorie kraaien want ik heb al eens een miskraam gehad. Groetjes
Vanochtend nog een ovulatietest ( de onderste ) gedaan en die leek nog iets donkerder te zijn ( naja streep breder ) zie hieronder.. Sinds net heb ik ook een beetje slijmverlies... Gisteravond sex gehad... dan zit ik toch goed?
ik heb ook 1 dag voor posi ovu sexy gedaan, en daarna niet meer (logee in huis toen) en twas toch echt raak
agh, ik verleidt em vanavond nog wel een keer hahaha Gister was zo raar, hij vond t ook heel moielijk aangezien hij wist dat t nu moest!
Wil iemand voor mij turen? De streep (die ik hier wel kan zien tenminste, in het echt) kwam direct.. Weet niet wanneer mijn nod is.
ik zie zekeriets Pino , maar kan niet goed zien of streep net zo breed is als andere streep , over 2 dagen zou ik nog eens testen .....
Zou het me haast niet voor kunnen stellen.. Mijn dochter heb ik 13 maanden over gedaan, en nu zou ik zwanger worden van een paar keer 'voor het zingen de kerk uit'.. Zou het wel onwijs leuk vinden hoor!