dit streepje (heel vaag) kwam binnen 2 minuten en is 4 dagen voor mijn NOD... maar ik lees zoveel verschillende dingen dat ik morgen nog maar eens ga testen met KV testen
Hey Allemaal, Ik weet niet wat ik hiervan moet denken Vanmorgen deed ik een kv 2v5 test en in het begin zag ik niets.. maar toen ik ongeveer een half uur later weer keek, zag ik ineens een hele duidelijke streep, veel duidelijker dan ik m ooit heb gehad! Ik weet niet wat ik ervan moet denken, omdat er staat dat je na 5 minuten geen uitslag meer uit mag lezen, maar wat kan dit betekenen? (het streepje vind ik in het echt een stuk duidelijker dan op de foto ) Bekijk bijlage 88861 @Loepie; Ik zie 'm Hoop dat ie vanaf nu alleen maar duidelijker wordt!
@Loepie: Ik zie een 2e streep, idd over een paar dagen nog eens testen. @Nana86: Ik zie een lichte 2e streep. De mijne begonnen ook zo licht, ik raad je aan over 2dg nog eens testen. Mijn test was ook niet binnen de 5min duidelijk, en zie resultaat (maar wil je geen valse hoop geven)
Nana, ik heb wel indroogstreepjes gehad met de kv. Dus ik zou hem voor nu beschouwen als negatief. Maar zeker over 2 dagen weer testen.
Ik ben me er aan de ene kant zoo bewust van dat ik dit niet mag beschouwen als een mogelijk positieve test, maar ik wil het zoooo graag En ik denk dat ik mezelf niet kan tegenhouden dat ik morgen weer ga testen
hier vanmorgen ook een test gedaan en hij was zo wit dat ik mijn zonnebril op moest zetten ... balen hoor ! nana ik zou idd nog eens testen .. ik zie het niet echt en ik had ook een soort wit streepje op de Kvt .. maar was geen posi test
kon nog geen foto ervan maken dus heb hem ingescand. Hij is heel licht te zien en mn vriend zag hem ook maar wil ook even jullie mening is een test van gistermiddag met middagurine.
nee lukt niet...morgenochtend doe ik een nieuwe test met ochtendurine hoop dat ik daar een foto van kan maken...was er al bang voor dat dit niet ging lukken
@femsiejj, ik heb een vrij helder beeldscherm, ik kan als ik heel goed kijk wel iets vaag zien... maar ja is niet echt duidelijk weet niet wat ik er van moet denken. Liefs.