@mamavannoelle he meid spannend hoor, ik zou morgen ook nog even een testje doen omdat je het eigenlijk binnen de tijd moet aflezen. ik hoop dat het streepje duidelijker word, zou super zijn!
ff vraagje van collega.. we hadden t toevallig over eisprongen etc.. nu is zij bezig met ovutesten voor t eerst deze maand en ze heeft die van sensitest (dipstick)... ze is gister begonnen met testen.. heul licht streepje.. gister avond iets donkerder, maar nog steeds verre van positief.. vanmorgen hetzelfde en vanavond weer iets lichter.. toch zal ze morgen of overmorgen (regelmatige cyclus) een eisprong hebben.. nu is ze bang dat ze haar ei heeft gemist.. kan t zijn dat die testen ineens positief worden zonder steeds donkerder te worden van te voren?? ze vreoeg mij om raad, maar ik weet t niet. ik heb ze nooit gebruikt.. hier zijn vast dames die er wel verstand van hebben!!!
Als ik het goed begrijp heeft ze haar positieve test dus net gemist, zeer waarschijnlijk dus vanmiddag geweest. Na een positieve test springt je ei binnen 24-48 uur De test geeft zeg maar een aankondiging van je ei Je mag haar wel vertellen dat het goed zal zijn om nu/vanavond te gaan klussen
Oh dus een ovutest kan wel smorgens heeeeeel licht tweede streepje geven.. smiddags posi zijn en saavonds weer een heeeeeel licht tweede streepje geven?? Dacht altijd dat ie langzaam donkerder werd en ook weer langzaam lichter....??? ze had idd wel vruchtbaar slijm gister zei ze.. heb ook gezegd dat ze voor de zekerheid maar gewoon moet klussen en evt vanavond weer...en dat ik het jullie zou vragen.. zal dr een smsje sturen.. ik heb nu vakantie dus zie haar voorlopig niet...
Hallo dames, Hier zijn mijn laatste testen, vorige week testte ik voor het 1st positief (1e test), dezelfde dag om 21 uur savonds ook (2e test); toen wou ik woensdag zien of het lijntje donkerder werd omdat mijn hcg maandag maar op 37 stond, en de laatste test is van vandaag, precies 1 week na de eerste test. Ik maak over het algemeen heel langzaam hcg aan, was met al mijn zwangerschappen zo. Maar dit vind ik wel duidelijk Bekijk bijlage 89882
Angela gefeliciteerd die is super duidelijk!!! Linny ook gefeliciteerd met je super duidelijke test, hopelijk voor jou nu lekker genieten. mamavannoelle ik ben super benieuwd hoe je test er vandaag uit ziet. Ik duim voor je meid!
ichtus , bij mij is het wel zo dat je of de ochtend of de avond een posi ovutest hebt .. dus niet in de middag en dan in de avond weer n licht streepje.. maar ja of dat bij iedereen zo is ?! .. gewoon goed klussen , zeg haar dat maar !
Mag ik ook mijn ovutest hier neer zetten? Ik heb de afgelopen anderhalve week steeds geen of extreem lichte streepjes gehad met de ovutesten van testjezelf.nu. Daar las ik allemaal negatieve dingen over, dus ook de dipsticks van matcare besteld. Vandaag binnen en weer begin van de middag getest. Nu ineens bij beide een donker lijntje. Ik heb die van matcare ondersteboven gelegd, zodat het testlijntje rechts zit, net als bij die van testjezelf. Vooral die van matcare is lekker donker. Wat denken jullie? Zou je denken dat ik nu mijn ei kan verwachten binnen nu en 36 uur, of zoiets, of moet het toch nog donkerder worden? Sorry, eerste ronde dat ik ovutesten gebruik, dus best wel spannend. En dan toch nu elke dag klussen? Vast bedankt voor het kijken en jullie commentaar
hier nog steeds een nega test maar ben nu wel een dag overtijd .. het zal dus wel een late ongi worden .. balen hoor ik wil ook zo'n mooi streepje!!
@linnywonderbaby die is duidelijk gefeliciteerd @emma29 je bent vandaag een dag overtijd? dan kan je nog echt wel positief gaan testen hoor! vaak genoeg dat er na een aantal dagen 'pas' positief word getest
hier zijn enkele ovulatie testen van mij, eerste keer gebruikt. zit er een positieve bij? zo niet dan weet ik dat ik er nog moet bijhalen want ik heb er geen meer. krijg de kwaliteit vd foto niet goed streepjes zijn iets zichtbaarder int echt
als links de test streep is en rechts de controle streep is, dan is ie zeker nog niet posi.. Is t andersom is de een na onderste volgens mij wel posi.
ja en we denken een heel licht streepje te zien, maar niet donker genoeg voor de foto helaas. is echt nog afwachten. haat dit!
links staat max, dus de test streep dan? de onderste die strepen zijn ook dichts qua kleur bij elkaar, en aangezien de rechtste streep niet heel fel donker is
Belgische mama.. volgens mij is er nog geen een echt posi... ff bijkopen dus... euh. wie had er nu een positest???? nweet niet meer.. GEFELICITEEEERD!!!.. Heb maar tegen collega gezegd dat ze flink moet klussen en gewoon moet doortesten.. we zullen zien..