Inderdaad een beetje moeilijk te zien, maar een streep is een streep! Morgenochtend nog een testje er tegenaan gooien en als je blijft twijfelen zou ik een clearblue test halen, die geven aan zwanger of niet zwanger. Spannend!
Had ik de eerste week na m'n nod ook hoor! Volgens mij heel normaal.. Maar morgen 7 weken en het zit nog steeds Denk toch echt dat je zwanger bent, gefeliciteerd!
ik hoop het wel maar het lijkt misschien iets donkerder omdat ik hem met de webcam heb gemaakt maar in het echt zie je het streepje wel maar ja zoals ik al zei lichtrose, ik hoop dat het een positieve test is
Haha dankjewel en jij ook gefeliciteerd ! ben heel blij voor je en ik hoop stiekem dat ik ook blij kan zijn alleen durf ik het nog niet echt.. omdat ik een beetje twijfel maar idd morgen ochtend nog een testje en ik laat het nog wel weten ! Thnx voor je bericht!
Dank je Niet zo gek dat je het niet gelooft hoor, ik heb 4 testen (verdeeld over 4 dagen) gedaan en nadat ze gisteren van MvM nog een keer getest hadden, durfde ik het pas echt te geloven
Haha ja zo iemand ben ik ook ik vind het moeilijk te geloven het is allemaal nieuw voor me, heb nog nooit zoiets meegemaakt ben nu 21 en dus nog redelijk jong en ik wil het zo graag en mijn vriend ook ( die is namelijk al 30 ) we zijn er alle 2 helemaal klaar voor maar omdat ik vaak hoor dat het bij veel vrouwen niet meteen lukt had ik dat ook wel in mijn achterhoofd. We hebben het dus vorrige maand voor het eerst geprobeerd het zou natuurlijk echt fantastisch zijn als het een positieve test is!:d
Het is heel normaal als je normaal ongesteld moet worden en je bent zwanger wat er op je testje staat dat je dat gevoel twee tot drie weken kan houden dat gevoel van ongestelheid dat niet door zet. Had het bij beide zwangerschappen dat gevoel. Dus denk bij deze gefeliciteerd.
hihi dankjewel! alleen zoals ik al vertelde ik durf nog niet echt blij te zijn, bang dat het morgen anders zal zijn aangezien die zo lichtrose is en toch een beetje het gevoel heb dat ik ongesteld moet worden.. weet niet of dat normaal is maar morgen zal ik het zeker weten !
Ja ik ben echt zo blij zou het wel van de daken willen schreeuwen ! maar morgen doe ik het nog een keer om te kijken of de test opnieuw positief is, en dan zet ik weer een foto op me profiel om te laten zien of er verschil is.