Nou goedemorgen allemaal, Ik heb dus heeel goed nieuws heb de test opnieuw gedaan en ben ZWANGERRRR !!! Groetjes Ruby
blijkbaar moet een van mijn ovulatietesten toch positief zijn geweest want ik heb volgens bloedonderzoek mijn eisprong gehad voor 2 aug.
het kan dat je je eisprong hebt gemist met de ovu testen ..(bijv. ochtend getest en avond niet ) maar die je liet zien waren zeker Niet! positief..
Ik heb nog nooit testen gehad waarvan anderen zouden zeggen dat ze positief waren. toch kon ik mijn eisprong ermee vinden. 1 van de streepjes was gewoon iets donkerder.
Had al een topic geopend, maar hier reageren altijd zó veel meiden, dus even jullie mening! Wie heeft ooit zo'n vreemd raar streepje gehad bij k2v5 test???! Ze blijven normaal altijd witter, dan wit! Zelfs als ik het "kapje" er op zet, en de test een beetje kantel, dan is het nog te zien!! Ik zie 'm wel als negatief, maar het streepje rechts blijf ik vreemd vinden.
Dat streepje is gewoon een foute verkleuring. Ik snap alleen niet dat je zegt dat je hem kan zien als je het kapje erop zit, want hij zit ver onder het kapje. Helaas negatief. Maar je zit nog voor NOD he, alles kan nog.
Zeg me asjeblieft dat jullie 'm ook zien??! Gisteren om 20:00u nog een negatieve test en na zo'n 3 uur zag ik toch een vaag streepje staan en vanacht om kwart voor 3 dacht ik, ik doe er nog 1... Resultaat....
Ik zie dat hij zo veel onduidelijker is, dan op de pc.. hij maakt 'm veel kleiner... Streepje is ook nog erg licht!!
Nu dan?! Ik wordt helemaal gek..... zou het echt zo zijn..... na 2 jaar en net voordat de echte MMM begint!!!