Bij mij is de 2e streep nooit zo duidelijk geweest als deze en zie wederom onderschrift......Klussen!
Gisteren 2 x geklust en zal er straks nog een ovutest tegen aan gooien, straks weer aan de klus dus !!
Ik heb gelezen dat spermacellen ongeveer 48 uur nodig hebben om zich weer klaar te maken... Het zou dus enkel zin hebben om om de dag te klussen, meer klussen vermindert je kansen niet, maar het verhoogt ze ook niet...
Om de dag!! Ohh kiek ja weet ik toch niet, stat op de verpakking toch?? Ikke heb nooit ovu testen gedaan... Ik kreeg echo's (MMM)
op 10 dpo was ie spierrrrrrrrwit vandaag 13 dpo moest testen ivm mri die voor morgen geplanned stond die heb ik net kunnen afbellen heb 2 testen gedaan en met 2 minuten dit resultaat
WHOEHAAAAHAAAA MUSTYYYYYY..... Ik dacht vanmorgen nog toen ik ff je tempkaartje aan het spieken was.. waarom wacht jij op je ongi.. dit kan nog alle kanten op!!!... JAHOOORRRRRRRR..... GEFELICITEERD MEID!!!
nou ja... dit is iig een duidelijk zichtbaar tweede streepje hoor.. hoef er niet om te turen en dat van veraf...HE-LE-MAAL toppppp