dankjulliewel meiden hier een duidelijker foto van de 2 testen vraagje.... nog even doortempen of stoppen??
Ze zijn nog niet knal maar niet te missen Ik kan me voorstellen dat het leuk is om door te tempen en om te zien wat je temp doet!
@ odess heb nooit knal getest, ze zijn nu net zo donker als de test bij mn dochtertje op nod maar ik temp nog even door morgen de gyn bellen
hoi, hier even een gluur test... Misschien moeilijker op de foto. Deze test vanavond gedaan. groetjes
Ik zie wel iets maar dat zag ik bij bijna al mijn negatieve testen ook (ook kdv). Ik zeg over een dag of 2 a 3 opnieuw testen voor nu vind ik het een nee,sorry
Nou dames, vanmorgen had ik nog een licht posi test, maar heb zojuist nog een test gedaan en deze blijft witter dan wit! Daarbij zag ik ook bruine afscheiding, normaal is dat altijd een voorbode voor m'n ongi!!! KAN WEL JANKEN $%$%$@(#$)$@#$$@%^%^&&%%!@!:x
NEEE G89 .... .... maar je moet toch ook (t beste) sochtends testen .. geef de moed nog niet op meis !!! ik duim super hard voor je !!!!
G89, knuf voor jou! De test van vanochtend was toch wel hoopgevend! Hopelijk krijg je de 9e toch mooi nieuws...
oh Musty.. die zijn echt duidelijk hoor.. SUPER ZEG.. GEFELICITEERD MEID!!!!!!!... ben zoooo blij voor je.. en zo snel eigenlijk al.. (als je het vergelijkt met jullie kleine meid dan he ).. je snapt me wel.. HEULEMAAL GEWELDIG!!!
Ik heb vanmorgen positief getest! Het streepje is licht, maar roze en heel duidelijk... Op de foto niet zo geloof ik... Wat vinden jullie?
Ik zeg ook een duidelijke tweede treep hoor! Geweldig als je al zo vroeg positief test, GEFELICITEERD!