willen jullie even naar mijn test kijken?? donderdag is mijn nod maar had een ingeving het streepje stond binnen een paar tellen. heb hem op 1 foto iets donkerder gemaakt ik krijg hem niet scherp met mijn camara dus vandaar.
mimi ik zie ik ook een streepje! en ik heb dezelfde test gebruikt als jou en ik teste niet eens zo donker 3 dagen voor NOD! Hij kan alleen maar donkerder worden
mimi.. ik zie m ook HEITJE.. ik zag je testjes van vanmorgen bij NOD topic.. zien er idd donkerder uit meid.. knuff
Ik heb een foto proberen te maken van mijn ovutesten die eindelijk donkerder worden. Maar wat blijven schommelen. Met blote oog is die van vrijdag het donkerste... Maar gister werd er een ook wat donker, maar wel met maar de helft van de teststreep. Zeg maar de helft van het streepje donker en de helft lichter, dus een uur later met wat uitgeperst urine nog een gedaan en was hij idd lichter. Let op, er zijn wat dagen niet getest. Ik probeer straks nog eens...
dankjulliewel voor het kijken. ik vind hem ook best al duidelijk maar het drinkt nog niet erg bij me door vanavond nog maar even 1tje doen misschien dat dan het kwartje valt
Hhmm.. wordt helemaal niets met die foto's van mij. De vrijdag test zie je nu niet eens.. Wacht maar gewoon af...
Hoi, Ik heb even een vraagje, misschien weten jullie dat. Het gaat over een ovulatietest. Eergisteren was de teststreep en de controlestreep even donker op mijn ovulatietest. Gisteren was de teststreep van mijn ovulatietest donkerder dan de controle streep en vandaag zijn de strepen weer even donker. Heb ik nu mijn eisprong gehad? Alvast bedankt! Foto's staan in mijn fotoalbum. Liefs Jinky
jinky bij jouw is duidelijk te zien gister je piek. Je hebt vandaag of morgen je ei! Klussen vandaag zou ik zeggen!!!
Dank je Had al via google gezocht, maar vond daar vooral afkortingen die met geld te maken hadden en dacht: nope, dat kan het niet zijn
Hallo meiden, Ik heb vanmiddag ondanks dat ik gister ongi ben geworden toch een test gedaan en er komt eenheel licht streepje te staan en nu? xxx Joyce