wat denken jullie? T is nog erg vroeg voor nod, maar heb alle zw verschijnselen al. Zelf zie ik een vage streep/roze gekleurd... heel moeilijk te zien op de foto.... misschien is 1 van jullie zo handig om te bewerken???? Dit is trouwens vanmiddag getest. Bekijk bijlage 93001
Kris bij de eerste denk ik wel een licht lijntje te zien. Toch maar ff afwachten en over 2 dagen nog een testje wagen, maar je kwaaltjes klinken goed!
Op de eerste zie ik al gelijk een kleine lichte roze 2de streep,op de 2de foto zie ik weer niks maar dat kan ook aan de foto zelf liggen. Het zou wel vroeg zijn om al lichtelijk positief te testen maar ik hoop het voor je dat je over een paar dagen gewoon een dikke vette roze streep hebt staan op de plek waar ik nu wat zie!
bij mijn vorige zwangerschap teste ik 5 dgn voor nod positief, zelfde kwaaltjes, heel herkenbaar. dit was puur even uit nieuwsgierigheid of ik misschien nu al posi zou testen. Maar ik heb een ma gehad in juni en daarna is mijn cyclus een beetje van slag dus heb ook geen idee waar ik precies in mijn cyclus zit. volgens mij heb ik mijn eisprong ma 2 aug gevoeld dus dan zou ik 8 dgn dpo zitten... morgen ochtend nog een testje met ochtend urine en dan zien we wel weer verder........ ohhh ik hoop t zo!!!!
Ik weet even niet hoe ik het anders moet doen. De bovenste is van gister en de ander van vanochtend. Met de nieuwe camera nog een hoop geklooi en gezoek want de oplader van de oude camera is nog steeds zoek. xxx JOyce
ik kom hier ook even me testje neergooien deze is van gisterenmiddag na bijna 4 uur niet naar de wc te zijn geweest graag jullie mening. vanmorgen moest ik om 5 uur naar de wc maar was nog te slaperig om gelijk een test te doen dus ong 2 uur daarna testje gedaan en daar staat een bijna niet te zien streepje kan het datje smiddags wel positief test en s ochtends nauwelijks? groetjes en liefs joyce
hoihoi ja in het echt ook goed breed en mooi lichtroze van kleur alleen is dit de test van gisterenmiddag en vanmorgen zo goed als nega je ziet wel iets maar niet duidenlijk :S kga proberen even niet naar de wc te gaan en dan vanmiddag weer een testje te doen en zien wat er gebeurd vind het wel vreemd maar goed ik laat van me horen groetjes en liefs joyce
@kristel ik zie een streepje, spannend morgen nog een keer testen meid. @Joyce ook bij jou zie ik een 2e streepje, spannend. @bas op de laatste foto lijkt de 2e test duidelijker 2e streepje te hebben, maar ik durf het niet met zekerheid te zeggen. XXX Gusam