@Odess: Ik voel vanalles We hebben ook heel erg goed ons best gedaan deze keer.....maar ik durf niet te hopen.... Ik heb nog wat sensitesten liggen, miss die morgen ochtend maar eens proberen.....
je kan t allicht proberen.... zie mijn foto's t is dus mogelijk zo vroeg te testen... normaal test ik niet zo vroeg hooguit hmm 5 dgn voor nod hihihi maar nu voelde ik vanalles dus ik MOEST wel testen....
hey meiden wat een streepjes heb ik weer voorbij zien komen .. prachtig zwangere van harte en meiden waar het niet raak bij is een hele dikke knuf !! hier aan de ovu testen volgensmij komt mijn ei er aan dus vanaaf aan de klus !!
Hoe zetten jullie die foto's eigenlijk in negatief? Vind ze dan duidelijker en is misschien handig als ik zelf naar mijn eventuele streepjes wil zoeken
Monique.. die kv testen hebben wel deglijk indroog lijntjes hoor. heb er al zooooveel gehd... idd pas wel een tijd na t testen hoor, maar ook wel s na een hafl uur..die lijntjes zijn dan niet roze overigens.. ik vind op de foto jouw lijntje gelig trouwens, maar goed.. dat kan ik niet zo goed beoordelen..kan ook komen omdat de urine wat is doorgelopen...hoop dat je snel duidelijker test meid.. en dan binnen de tijd.. Odess.. ik zie m ook Bass.. t zelfde.. ik zie m op de tweede foto ook.. Moosz.. ik zie m in t negatief duidelijk... spannend... euh.. waren er nog meer...ook nog een duidelijke digi.. GEFELICITEEEERD!!!... nog nieuws van HEITJE??? EUMZ... ik zet de foto met copy/paste in paint en dan bij beeld bewerken in t negatief... euh...verder een zeef.... knuff
He firefly hoe is het met jou ik zie dat je 2dgn overtijd bent. Ik had namelijk nog even gekeken wat je tegen mij zei over mijn testjes. Ik ga morgen weer voor de zekerheid testen mocht die test duidelijker zijn dan neem ik contact op met ha of zh. xxx Joyce
Vanochtend weer getest en hoewel de test echt nog niet knal is ofzo is het lijntje niet te missen Heb weer tuurmateriaal voor jullie
@Odess: Nou die is al een stuk duidelijker! Wanneer is jou NOD?? @Robertha: Die van jou is goed te zien hoor Ik heb ook net een testje gedaan, sensitest dipstik, en na 5min kwam er een heel vaag lijntje en die was tijdens het fotograveren weer weg...... Ik wil ook een lijntje zien!