Wauw meid, eerst zooooveel moeten doen en nu een 2e streepje ineens. Wat geweldig. Gefeliciteerd met je zwangerschap Groetjes Elif
Beste mensen, Ik zit vandaag op 9dpo en ik kon niet wachten met testen. Nu heb ik die van sensitest gedaan (de cassette). Er kwam een heel dun roze streep, telt deze als positief of is dit dus vals positief? Ben al 1,5 jaar bezig en zitten nu in de mmm en heb nog nooit een tweede streepje op mijn test gehad! Wie kan mij helpen?
thanks dames voor het kijken. het probleem is ook dat ik begin van de week, dinsdag net zulke test had, misschien nog iets lichter, toen was het niet op de foto te krijgen. Zal cb test uitsluitsel kunnen geven?
@dear: heb je een foto zodat we kunnen zien wat je bedoeld? Is hij even breed als de controle streep? Ik zit namelijk ook 9DPO en ik heb ook een positieve test, dus het kan echt wel! @Mieke: Ik zou nog heel even wachten meer de cb. Hoe ver ben je nu?
geen idee sloppy, heb 14 juli eerste dag laatste men gehad, maar dit is pas de eerste ronde na het stoppen met de pil, vandaar dat ik nergens vanuit durf te gaan. Als je gaat tellen met 30 dagen dan zou vandaag mijn nod zijn. Ik weet van de vorige keer dat mijn cyclus toen rond de 30-32. Zie net dat ik bij mijn zoontje op dag 34 een super positieve test had, misschien toch nog even wachten.
@sloppy jippieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, joehoe, sorry ben zo blij voor je, gefeliciteerd meid, en nu ga ik duimen dat de beeb mnd blijft plakken. dikke knuf meid. @odess bij jou is het ook over duidelijk meid, gefeliciteerd met je zwangerschap. En er waren er nog met duidelijke testen, gefeliciteerd meiden. volgens mij is het vandaag een positieven test dag of zo XXX Gusam
@Dear: Heb je toevallig op je camera een stand erop met zo'n bloemetje? Daar moet het wel mee lukken denk ik!
Hier de tweede foto.. Ik hoop dat ik het mis heb, wellicht is het gewoon nog te vroeg om te testen. Ik zou over 2 dagen een nieuwe test eraan wagen hoor!