Dank je! ik denk zelf dat ie vals positief is... het is echt een heel dun streepje.. ik test zondag gewoon weer.
wat denken jullie positief of een ingroog lijntje? die gele vlek zat er vanmorgen nog niet die stond er net pas op toen ik thuis kwam.
@bulldog ik heb dat ook gehad met dat gele erbij, morgen nog een testje wagen, maar ik denk dat ik je mag feliciteren. gefeliciteerd meid. XXX Gusam
Geweldig al die positieve testen Sloppyslayer: wat geweldig voor je, gefeliciteerd. En dat terwijl je zooolang over je 1e hebt gedaan Geniet er van. Pff, vandaag 9 dagen na de pregnyl... Wauwie, nog steeds streepje op de test kv 2 voor 5. Maar ik heb vanochtend bloed laten nemen (ik weet het erg vroeg en erg dom) Maar het enigste wat ik weet is dat ik 8DPO zit, en 9 dagen na de pregnyl. Ik ben zo bang dat mijn LF nu 11 dagen is of eerder, of wie weet zelfs langer. Maarja, HCG stond op 2,8 Of nog een minirestje pregnyl of misschien toch.... Maandag weer bloed laten prikken
Ga morgen trouwens wel weer een testje wagen en zondag ook. Als die positief blijven dan moet HCG toch ook gestegen zijn ??
Hij is lastig te zien Bulldog, onderstaand de test in negatief beeld, zie wel een heeeeeel licht streepje, ik zou als ik jou was over 2 dagen nog een test doen!!
dank jullie voor de reacties! ik was zo ie zo van plan om het zondag nogmaal te doen. vond het zelf ook al een licht lijntje.
zie toch ook een 2de streepke zou toch ook nog een testje doen overmorgen. en hopelijk is ie veel duidelijker stamperke
Dank je Gusam.........ik probeer nog een beetje rustig te doen hoor maar ik ontpof bijna van blijdschap
@ hier: Vreselijke last van m'n darmen. Drukkend gevoel in m'n buik. Pff, diarree remmers komen toch van pas, gelukkig dat we ze in huis hebben. Ik zit nu 9 dagen na pregnyl. HCG bij bloedprikken vanochtend 2,8 Als mijn testjes morgen en zondag positief blijven zou mijn HCG dan toch aan het stijgen zijn ?
Wat mijn vraag eigenlijks was: Als mijn HCG vandaag 2,8 was in bloed. En mijn testen blijven positief morgen, zondag en maandag. Betekend het dan dat mijn HCG toch stijgt ?
Ik kan me haast niet voorstellen dat je test dan positief is morgen! Volgens mij heb je normaal gesproken op zn vroegst over een dag of 4 een positieve test.