Ik wil ook zoooo graag een positieve test Pff, zenuwachtig. Hoeveel HCG heb je ong 2 dagen voor NOD. Ben zo blij dat ik nu eindelijk op 9 DPO zit
@missQ: Hahahahaha, dat zou inderdaad wel makkelijk zijn.........maar het is allemaal nog microscoopische klein dus ik ben bang dat we daar niks aan hebben. Ik wil al gaan luisteren met mn angelsount maar dat is ook volkomen nutteloos..........................geduld!! Dat moeten we hebben
@Odess, ik hoop het echt voor je dat het raak is deze keer! @BabyWish, ik kreeg deze site van.. ow wat erg!!! weet niet meer wie heb me net gegeven had...... in ieder geval... **bloos** op deze site kun je kijken voor de waardes hCG waarden gedurende de zwangerschap
Ik heb de mnd dat we geen kans hadden ook geen kwaaltjes gehad en nu is de kan er wel en komen de kwaaltjes er weer....
@missQ: Sorry het geduld was gisteren al op, en ik ben bang dat ik nu aan het reserve bakje begonnen ben Anders had je het echt wel van me kunnen krijgen hoor
Oeps!!! Sorrie sloppy, dat was jij inderdaad!!! Handige link Weet iemand dit trouwens; vanaf eisprong 5 augustus heb ik al last van eggwhite in mijn broekje. Is dat positief voor een zwangerschap of heeft dit er niets mee te maken??
Net die van vandaag naast die van de zwangerschap van mn dochter gelegd op 12 dpo (ja die heb ik allemaal nog erg he) en deze is lichter. Moet het los gaan laten denk ik! Dus ik ga nu aan het werk en hoop dat jullie allemaal snel mooi positief testen!
Odess, wat vervelend Als je temp nog steeds hoog is en het lijntje wordt langzaam aan iets oonkerder dan is er nog hoop. Maar ik begrijp het wel want je kent je eigen lijf het beste. Ik blijf voor je duimen!
Odess hcg verschilt per zwangerschap heh , ook wanneer de innesteling is geweest! Als je temp hoog blijft en de testen wel donkerder worden. Is het toch wel een goed teken. Ik duim!!
Ik heb de positieve test van mijn ukkie ook nog steeds hoor en van hem testte ik 16 januari 2006 positief
@odess iedere zwangerschap verschild, bij mijn 2e werden de testen sneller duidelijk als bij mijn 1e. zolang je temp goed zit en de testen donkerder worden dan zit het goed. en ik vond je test wel donkerder. XXX Gusam
Morgen is de laatste keer dat ik test... Aangezien ik maandag nieuwe bloedtest heb... Ben wel benieuwd wat er morgen te zien is
Lief meiden jullie berichtjes! Qua innesteling: deze heb ik nu tijdens dag 7/8 gevoeld terwijl dat bij mn dochter dag 4/5 was. Maar goed weet niet hoeveel dat uitmaakt. Naja kan er heel over bedenken maar kan alleen maar afwachten. Mn NOD is morgen of overmorgen maar ik weet nu al dat ik dan niet ongesteld wordt, dat kan niet met zulke testen. Ik hoop dat ik het geduld heb om morgen niet te testen Manlief zegt dat we clearblue moeten aanklagen omdat de uitslag niet klopt en ook mn lijf doet ernstig zwanger. Maar goed wil mezelf niet blij maken met een dooie mus!
ik heb mijn testen van de MK van dit jaar nog steeds ... krijg het niet over mijn hart om ze weg te gooien en is het enige wat ik nog heb van deze ooit zwangerschap en ik heb zelfs de ovulatietesten nog die ik gebruikt heb met tim en na 28 ronde's en 1x met die stomme dingen gelijk zwanger was !! odess ik zie een duidelijkere streep hoor! ik hou hoop voor je