Ovutesten van sensitest. 5 augustus was ie redelijk fel, daarna nam te teststreep af... 7 augustus de laatste test gedaan en die was heeeeel licht.
Ja idd Marion, maar niet getreurd, ik test woensdag nog wel een keertje. Geen bloed geeft nog steeds moed he....
odess, mijn gevoel zegd dat ik zwanger ben maar bij mij kan het ook eindigen in een vmk..... Ik denk dat het nog steeds net de innestelling niet goed verloopt, maar we zullen zien. Ik blijf van het positieve uitgaan hoor, tot ik ongi ben en dan beginnen we gewoon weer aan de volgende rond Ik ga alleen niet meer zo vroeg testen
@MissQ: als je 5aug je ei hebt gehad dan zit je nu op dag 10DPO, dan kan het dus heel goed dat je nog niet positief test........ Als je uitgaat van je laatste mensturatie en dan 28dgn cyclus dan zit je 10dgn voor je NOD............en dan kan je nog niet positief testen. Nog een klein beetje geduld
@sloppy, dat zou dan inhouden dat ik een lange LF heb?? (5 augustus ei, cyclus gemiddeld tussen de 22 en 25 dagen)
Hej allemaal, Hier weer eens een bericht van mij...door de vakantie niet van gekomen! Ik wens alle zwangere een fijne zwangerschap en meiden op het wachtbankje, ik duim voor jullie!!! Gister hebben mijn man en ik besloten voor onze 3de te gaan! Ieeeeeeeeeks zo spannend....maar oooo zo blij en gelukkig!!! Onze 2de is dankzij Clomid gekomen, dus ben benieuwd of het nu zelf weer lukt (onze 1ste was meteen 1ste ronde raak). Snap alleen niks van mijn cyclus......mmmm Sorry voor mijn ego bericht, waar wilde het even kwijt!!! x
Thx Odess, weer iets bijgeleerd! Ging er altijd vanuit dat ik dit hetzelfde moest tellen als de dagen van de cyclus. Dus dag 1 ongesteld is dag 1 van de nieuwe cyclus.