hallo dames.deze test is van dinsdagavond,daarna negatief elke keer van andere testen.iemand ervaring/?? nog steeds geen bloed te bekennen en voel me nog steeds zwanger.iemand ervaring??? veel liefs
Nou ik heb vrijdag postief getest en vandaag negatief...........Ik heb geen idee hoe dat kan. Ik voel me ook echt zwanger, ik denk dat we gewoon moeten afwachten....
Wanneer is je NOD Mariska? Het kan zijn dat de ene test sneller reageert (minder hcg nodig heeft) om positief te testen.....
hoi mis q.vandaag is me nod dag.ik voel me wel onzeker erdoor,maar ja denk gewoon afwachten.is erg lastig dit groetjes
Dat maakt het inderdaad erg lastig. Heb je niet meer van die testen liggen die je dinsdag ook hebt gedaan? Dus zelfde merk?
nee he,ja er stond dat je ermee kan testen op nod dag maar had dinsdag al getest omdat ik de hele week niet goed voelde en dacht ik ga testen en toen kwam dat eruit.en die vrouw zei me dat deze test bij de meeste dokters worden gebruikt ook,en dat ik dan zekerheid heb toen dacht ik nou neem ik die dan ben ik zeker,maar ja dus niet want de rest is negatief
spannend meiden, geen bloed geeft moed. Ik ga voor jullie allemaal duimen op meer duidelijkheid want de onduidelijkheid is ook niets. XXX Gusam
Meiden, Ook hier wat materiaal om naar te turen... In januari heb ik een bbz gehad waarbij een eileider verwijderd is, sindsdien helaas nog geen nieuwe zwangerschap. Deze maand had ik voor het eerst hoop dat het misschien weer gelukt was, want heb weer op dezelfde manier last van m'n borsten. Heb gister getest met middagurine, 2 dagen voor nod. Eigenlijk weet ik zelf wel dat er vrij weinig te zien is, maar misschien willen jullie er toch even een blik op werpen .
@marizon: Net als mijn test............ik denk wel wat te zien Hier ook nog maar 1 eilijder......ze zeggen dat het mogelijk is maar ik zelf heb er nog steeds een hard hoofd in dat ik spontaan zwanger kan worden...... Ik ga heel hard voor je duimen hoor!!
Trouwens, mijn streepje van vanochtend was wel iets donkerder dan die van gister. Die van gister moest ik 'm in het licht houden en dan goed kijken. Die van vandaag kon ik gewoon zien toen ik 'm buiten in m'n hand had. Alleen ik ben lekker blondie geweest. Ik wou een zwart puntje zetten op de boven en onderkant waar het streepje zit. Waarschijnlijk kon die test daar niet tegen want daarna zag ik het streepje niet meer. Was namelijk vergeten om de test eerst even een likje blanke nagellak te geven voordat ik het zwarte puntje ging zetten.
hihihihihi, ik heb gezocht en gezocht en gekeken en gekeken en tot de conclusie gekomen: mijn sensitest: 10um/l KV test: 25um/l elke 2dgn verdubbeld je HCG dan zou ik nu op 20 zitten en dan kan het niet anders als dat de KV test negatief is Dus alle hoop is weer terug en met heel veel geluk groeit er toch nog een wonder in mn buik. Hoe bedoel je er veel mee bezig zijn ....hihihi Ik voel me ook zo zwanger...
@madizon, zit in het zelfde schuitje als jij, alleen was de mijne is februari, kl#te voor je hoor! Hoop voor je dat het wel raak is deze maand (en dat deze lekker op de goede plek zit !) ik zie helaas geen streepje..... morgen of overmorgen nog een testje doen als je er een goed gevoel over hebt!!
Als mijn streepje morgen toch donkerder is. Dan kan het toch niet anders dan dat ik zwanger ben ?? Kan niet van de pregnyl komen neem ik aan, want dan zou het streepje nu helemaal weg moeten zijn. Het streepje was gister bijna helemaal weg. Vandaag is die wat duidelijker geworden. En ik hoop natuurlijk dat ie morgen nog duidelijker wordt. Als dan mijn bloedtest morgen dan negatief is ondanks het donker wordende streepje, dan eet ik m'n sok op