foto's plaatsen van vage (en duidelijke) zwangerschapstesten / ovulatie testen DEEL 4

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door lydia1986, 17 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Sloppy wat balen!!

2. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Ja het is zeker balen.............waar ik het meeste van baal is dat ik eigenlijk wel een keer het zwangerworden achter me wil gaan laten..
    We willen graag 2kindjes dus ik ben gewoon nog niet klaar maar al 9jr gaat het elke maand om of we nu wel of niet zwanger zijn.
    En ik moet zeggen het breekt een beetje op..........

Maar ik ga nog niet opgeven hoor! Dat 2de kindje komt er hoor :D

3. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Kunnen jullie niet eerder de MMM in dan december? Dan zijn jullie kansen groter toch?

4. Madizon

Madizon Lid

31 jan 2010
    61
    0
    6
    NULL
    NULL
    En hier mijn test van vanmorgen...

5. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Ik denk dat ik ook eerder een afspraak ga mkn!
    Sloppyman heeft liever dat we pas rond december zwanger worden, maar ik trek dit gewoon niet zo goed meer.
    Niet omdat ik zo graag mn kindjes kort op elkaar wil hebben maar gewoon omdat ik echt klaar wil zijn met het hopen en wensen en denken........
    Dus dat ga ik wel met hem bespreken hoor, en dan komt het wel goed hoor!
    Van het ziekenhuis mogen we nu al beginnen :D

6. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Ik zie een heel vaag streepje!!

7. Madizon

Madizon Lid

31 jan 2010
    61
    0
    6
    NULL
    NULL
    In het echt is ie natuuuuurlijk weer veel beter te zien, hahaha. Maar ik vind het wel weer lastig hoor, bij m'n bbz steeg m'n hcg ook heel langzaam in het begin dus ben nu meteen weer angstig...

8. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    :) Ik had heel graag zo'n test willen zien vandaag.....
    Ik begrijp je angst wel hoor xxx

9. Madizon

Madizon Lid

31 jan 2010
    61
    0
    6
    NULL
    NULL
    Ik zag je test net... Erg balen, helemaal als ik zie wat je al allemaal achter de rug hebt!

10. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    dankje! Ik heb op het moment erg veel jaloerse gevoelens naar als die positieve testen.
    Ik weer echt dat het onzin is omdat het voor iedereen op zijn eigen manier moeilijk is om zwanger te worden, maar ik kan het echt niet helpen:)

11. Madizon

Madizon Lid

31 jan 2010
    61
    0
    6
    NULL
    NULL
    Die jaloerse gevoelens zijn heel herkenbaar! Bij m'n bbz was het in de 2e ronde raak, dus waren we een beetje verwend. Nu hadden we beduidend langer nodig en ik vond positieve testen van anderen maar wat moeilijk om te zien...
    Dus ik snap het helemaal!

12. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    @madizon: Ik ben blij dat je het begrijpt hoor! Ik schaam me wel eens voor mn jaloesie. Ik ben nooit jaloers nergens op en ik gun iedereen het geluk van een kindje!
    Ik had alleen verwacht dat als ik zelf een kindje zou hebben dat het over zou zijn.........maar niet!

Ik ga heel hard voor je duimen dat dit kleintje op de goede plek zit hoor!
    Is het niet zo dat je een vroege echo kan krijgen om te kijken of het nu wel op de juiste plek zit??

13. Madizon

Madizon Lid

31 jan 2010
    61
    0
    6
    NULL
    NULL
    Ik hoop het ook, vind het echt enorm spannend. Maar eerst maar even afwachten of de testen duidelijker worden, daarna ziekenhuis bellen voor een echo met 6 weken.
    Toch kan ik echt niet om het streepje heen van de test, hij is in het echt overduidelijk... Jammer dat je dat niet goed op de foto krijgt...

14. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    In negatief is hij echt wel duidelijk hoor!

15. Ik lees hier vaker mee en ik wil toch even ook zeggen dat die jaloerse gevoelens helemaal niet gek zijn hoor! Ook ik heb inmiddels een gezond dochtertje en had ook verwacht dat het nu minder verdrietig zou zijn als het niet (zo snel) lukt, maar helaas dat werkt dus niet zo. Denk dat heel veel meiden die jaloerde gevoelens delen hoor!

En Madizon, gefeliciteerd! Maar kan me goed voorstellen dat je het ook heel spannend vindt! Hopelijk mag het goed gaan deze ronde!!

16. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    @marjolein: Daar heb je vast gelijk in hoor! Ik krijg kippevel van je handtekening! Pfff das ook niet niks!

17. MilanFleur

MilanFleur Actief lid

28 jul 2010
    394
    0
    0
    Omgeving utrecht
    Sloppy, wat balen!! Echt vervelend!!
    Madizon, ik zie ook een licht streepje dus alvast gefeliciteerd!! De test wordt hoop ik de volgende dagen steeds duidelijker!

18. MvN

MvN Niet meer actief

odess gefeli!!!

Sloppy! Wat een klotetesten zeg!! kv en sensi vertrouw ik sowieso niet meer!

19. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    ik zie m madison :D !

20. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Nee ik ook niet hoor! Voor de volgende ronde haal ik de CB met indicator, gewoon zwanger of niet en ik test niet meer als ik niet overtijd ben!
    De klachten die op zwangerschap lijken krijg je ook als je ongi moet worden....

Deel Deze Pagina