Odess gefeliciteerd! Madison, ik zie het streepje! Gefeliciteerd meid, hopelijk wordt het streepje de komende dagen duidelijker Duim, duim, duim! Sloppyslayer, wat balen meid Ik vind het helemaal niet raar dat je jaloerse gevoelens hebt. Natuurlijk ben je blij voor iemand anders, maar daarom steekt het nog wel dat het bij jou niet zo snel/makkelijk gaat. Nee hoor, helemaal niets om je schuldig of raar over te voelen, die gevoelens zijn helemaal niet erg en normaal, je bent een mens en jouw gevoelens zeggen niets over of je het de ander gunt of niet dus maak je er niet druk om meis!
Sloppy, ik heb die gevoelens nu ook. Vooral omdat ik nu ongesteld ben geworden Alsof je even een flinke klap in je gezicht krijgt, hallo realiteit. Volgende ronde onze ronde... Zo denk ik maar altijd. Vriendlief die denkt er nog steeds een beetje luchtig over: ach, het komt wel schat. En dan denk ik: ja, met jou is er niks aan de hand. Jij hoeft niet elke keer 2 of 3 keer voor een echo te komen. Jij hoeft geen 12 dagen lang iedere dag die naald in je buik te zetten. En later denk ik: tja, het is voor hem wel een beetje moeilijk voor te stellen hoe het voor mij is. Maarja, gelukkig denk ik er alleen zo over op de dag dat ik ongesteld wordt Denk dat het gewoon komt door de hormonen
@madison ik zie een 2e streepje hoor meid, morgen nog een keer een testje wagen. @sloppy balen meid, en ik heb al wel zo hard geduimt voor je, maar je jaloezie is terecht meid en daar hoef je je niet voor te schamen of wat dan ook. toen ik al kinderen wilde ging het niet door omstandigheden en ook had ik toen jaloezie naar zwangere dames, het is wel een andere situatie, maar komt een beetje op hetzelfde neer. dikke knuf meid, en ik hoop dat je al eerder kan beginnen in het zh en dat je vlug zwanger bent. XXX Gusam
@babywish: Heeft sloppyman ook heel lang gehad, het komt vanzelf wel enzenz.... Maar op een gegeven moment was het voor hem gelukkig ook klaar! Ik hoop dat deze ronde onze rond gaat worden hoor!
Ik ga test verslaafde worden hoor! Ik heb net een doos besteld met 20stuks erin! Van die testen die door HA en ziekenhuizen ook gebruikt worden! Volgens mij worden ze ook door MvM gebruikt. Bekijk bijlage 94762 Ook heb ik CB digitaal gekocht en 2 Etos eigen merk en vandaag komen er 6 van sensites binnen!!! Kom maar op met zie zwangerschap Nu ga ik eerst het ziekenhuis bellen voor een afspraak
Whahaha Sloppy O leuk en dan wel posten de foto's hé ;P Waar heb je die grote doos vandaan? Ik ben tenslotte al test aholic hé dus misschien is het wel wat voor mij, naast de gewone voorraad
Die testen van MvM hebben toch meer hcg nodig dan de gewone testen? Tenminste, de test die MvM bij mij had gedaan toen ik mee deed, was een stuk minder donker roze dan de thuis testen die ik van sensitest had gedaan..... @sloppy, vast de shift ingedrukt gehouden tijdens het klikken op de smiley, LOL!!
hahahahaha, hier kan je ze kopen en nog goedkoop ook! hCG, Zwangerschapstest, 20 tests | Praxisdienst
He dankjewel meis! Ik ga ze bestellen Met de sensitiviteit van deze testen is niets mis, ik lees 20 mlU/ml urine op de website