@pinjo, dankjewel, hopelijk mag je snel volgen. Zou goed door blijven testen, want ik vind m al wel redelijk donker hoor.
Hallo allemaal, Ik heb misschien een beetje een domme vraag. Welke zwangerschapstest van de Kruidvat is de kv2v5 test? Heb op hun site gekeken en kan nou niet iets vinden waarvan ik denk dat jullie het daarover hebben. Groetjes
Hier 2 heeeel vage tuurtesten, krijg hem echt niet goed op de foto maar er staat écht een lijntje... Bekijk bijlage 95371
Hallo allemaal, ben nieuw hier en zie vele foto's met testen. Ook ik heb een vage foto. De bovenste is van vorige maand toen ik niet ongesteld werd maar ook niet zwanger was ( werd uiteindelijk toch ongi) en de onderste is van afgelopen maandag, denk dat ik uiterlijk gisteren wel weer ongi had moeten worden, vanmorgen wel een drupje bloed gehad na gemeenschap ( dat voelt wel anders en het is gevoeliger de laatste tijd) dacht ongi te worden maar ben nu schoon, geen bloed meer te bekennen, kan nog komen, ga ik vanuit........... Zal ik opnieuw testen naar aanleiding van de onderste test of denken jullie dat die duidelijk negatief is? (denk nl. wel degelijk dat de kruidvat testen een voorgedrukt streepje hebben zie eerste foto
Nog een fotopiging van de test, hier was hij aan het opdrogen (vandaar de gelige plek die nog moet wegtrekken rechts) Best de foto op groot scherm openen. Bekijk bijlage 95393