hij is nu al duidelijker te zien @ kelly, spannend zeg, beetje vergelijkbaar met mijn testen. zal voor je duimen de komende dagen
Dankje! Ik hoop er ook echt op. Net 2 miskramen achter elkaar gehad dus wie weet; 3e keer scheepsrecht Voel me ook écht zwanger. (@Lynnes: Mijn test is in het echt zo duidelijk als die op de 2e foto van jou)
Zouden jullie misschien naar deze kunnen kijken, krijg hem echt niet duidelijker sorry. In het echt zie je hem wel hij is wel licht maar hij zit er. Als het goed is zie je een donkerder lijntje rechts
Zit volgens mij ook voor mijn nod maar ik heb nu dus 3 licht positieve testen. Zien er idd ook uit als die van lynnes.
Ja ik zie ze ook hoor! Mijn testen zijn in t echt veel duidelijker hoor, je kunt er niet omheen zei manlief nog. Alleen krijg ze gewoon niet beter op de foto Alvast een voorzichtige gefeliciteerd!
De eerste heeft echt duidelijk een wit / gele lijn, die van maandag is lila van kleur.(bedoel maar er zit wel paarse kleuring in ) Dat moet toch niet kunnen als je niet zwanger bent?
@dimphey: Ik schrijf net ergens dat die KV testen ook niet meer zo betrouwbaar zijn de laatste tijd! Dit is toch een redelijk duidelijke streep! Als ik hem nu zou krijgen zou ik zeker denken dat ik zwanger ben!
Het kan alle kanten op. Ik heb ook zo'n test gehad (net als die onderste) en ik werd gewoon ongi. Ik denk dan dat er wel wat gezeten heeft maar dat het niet is blijven zitten. Ik hoop voor jou dat je strepen duidelijker worden!
ik heb die test van de week ook gebruikt en bij mij bleef die echt spierwit hoor...dus denk gewoon dat je lekker zwanger bent
ik weet niet wat ik ervan moet denken, zou wel superblij zijn maar mss nog eens testen? Als dit een positieve streep is zou die bij de volgende test veel duidelijker moeten zijn.