THnx all... MUSTY.. gaat alles goed meid??... aan je banner te zien nog wel.. TOP LYDIA... Duimen draaien nog steeds meid... GUSAM.. ook alles goed?? vakantie was heerlijk, maar wel koud en nat.. VEEL regen en t was 14 graden.. das dan wel weer jammer.. maar verder niets te klagen.. veel lol, kids hebben genoten en dan heb ik t ook naar mijn zin..
ichtus ja hoor alles goed, ik ben ook altijd blij als de kinderen het maar naar de zin hebben dan heb ik dat ook. XXX Gusam
Ik zie wel een heel vaag lijntje, maar de foto is ook niet zo heel duidelijk. Voorzichtig gefeliciteerd!
Ik heb hem in photoshop bewerkt, anders kreeg ik hem er niet goed op! Ik zit nu op 10 dpo en hier is hij goed te zien
Op die laatste zie ik het streepje al sneller dan bij de eerste foto. Een voorzichtige : Gefeliciteerd
BJ, wat een mooie duidelijke test zo vroeg al! Gefeliciteerd!! Ilona, zou je ook eens de originele foto willen plaatsen die niet bewerkt is? @ alle zwangeren, gefeliciteerd!!
Dat lukt dus juist niet, dan is ie bijna niet te zien. Maar ik zie eigenlijk het probleem ook niet, want de tonen worden door het bewerken donkerder, dus die streep komt er niet zomaar op. En ik heb al een aardig testverleden, zoals je aan mijn onderschrift kunt zien. Heb ook een test van testjezelf gedaan en daar staat ook een licht streepje op...
Meis, ik zeg toch ook helemaal niet dat ik je niet geloof? Ik zie op alle foto's het streepje namelijk ook, maar was gewoon benieuwd hoe die er origineel uit zag. Vind je reactie wel een beetje aanvallend op me overkomen, terwijl ik alleen maar een vraag heb gesteld... Ik hoop voor je dat je test donkerder mag worden