whahahahahaha... een inmiddels uitgelubberd en voorzien van een tijgerprint lichaam ja.. kennelijk voor beebjes heul interessant om in te vertoeven......
oh en euh Cindy.. ik zou mij niet zijn als ik geen foto had gemaakt van mijn testje....tadaaaa...om het even af te maken natuurlijk...8)
GOOD GOOD!!!...nu die is opgedroogd is ie ook zo goed als wit.. klopt t dus wel!!... maar ik heb wel ff de traditie voortgezet...hihihihihihihi... over een wk of 2 gaat de knipt erin.. dus tis nu ook echt klaar... Nu dat zo is ben ik er ook wel rustig onder..... die spanning iedere keer is wel leuk aan de ene kant, maar ook frustrerend... Gelukkig kan iknog wel andermans testjes blijven turen..hihihihihih....dat blijft een geweldige bezigheid...
Zul je zien ichtus dat je de volgende ronde wel zwanger bent omdat deze cylcus zo raar loopt. En het dan nog net voor de knipknip is. XX Joyce
BJlover en stamperke ook bedankt voor jullie lieve reacties. Het is allemaal nog erg onwerkelijk ondanks twee duidelijke testen, haha.
flowertje, als ik me beeld schuin zet zie ik wel iets heeeel lichts. Maar lijkt mij negatief, ben je overtijd al of nogniet? Liefs