flowertje helaas zie ik ook niets op de test, maar dat komt denk ik door de bewerking, want ik ga van de foto zo echt scheel kijken. Ik zou gewoon de eche foto plaatsen en ik zie aan je kaartje dat je nog ver voor nod zit dus ik hoop dat je na het weekend een duidelijkere test hebt. Succes met testen. xxx Joyce
Bj duidelijk, gefeliciteerd meid. chai jij ook gefeliciteerd. er was er nog eentje met een duidelijkere test, ook gefeliciteerd meid, en sorry dat ik je naam vergeten ben. XXX Gusam
Dat hoop ik! Je kunt me evt ook volgen in een topic onder vruchtbaarheidsbehandelingen en dan over pregnyl 5000. Nu ruim 11.5 dag na de spuit en net weer een lichte test gehad dus het is nog even spannend. Heb nog geen 2 nega testen gehad op dezelfde dag dus weet niet of het pregnyl is of van mezelf..
Goedemorgen meiden, In de herkansing na gisteren. Nu een foto van vanmorgen, onbewerkt, want dat hoefde niet Bekijk bijlage 95939
@Ilona: Hij is duidelijk hoor! Gefeliciteerd!! @Deelight: Door je onderschrift ben ik een beetje verward...........maar je lijkt wel een positieve test te hebben..... @Ichtus: Nou hartstikke negatief hoor!! Gefeliciteerd @Nen: Ik hoop dat inderdaad niet van de pregnyl komt! Zou geweldig zijn! Ik ga voor je duimen! @Flower: Ik zie helaas niet zo heel veel op jou test, ik hoop dat hij snel duidleijker word! Hier enorme krampen en veel helder bloed verlies dus ik denk dat mijn "vals" positieve test van 1wkn geleden minder vals was als dat ik dacht.
bij mij kwam er 99% uit Bjlover dikke proficiat Ilona en Deelight ook een dikke proficiat en geniet er allemaal van