BJ dat is pas lekker duidelijk!! Ik heb die testen ook gehaald voor deze ronde Hoef je niet te twijvelen. GEFELICTEERD
Alle roze meiden, VAN HARTE!!! 77% zwanger, ook vmk?? Grappig om te doen, maar geeft uiteraard geen garanties...
BJ, gefeliciteerd! Sloppy, ik heb ze ook gekocht. Maar ik kon het niet laten en heb gister nog dips besteld bij Matcare. Ik houd ook van streepjes hahahaha!
@bj lover mooie test er weer bij, nu ben je vast wel overtuigd! ik heb de test ook gedaan 77% kans. laten we het hopen. maar dit idee kan je op deze pagina ook uitrekenen trouwens
@ deelight, jaa gefeliciteerd! @ ilona, wauuuwww wat een mooie test meis!!! Supergefeliciteerd! Ik ga duimen voor een prachtige plakbeeb @ sloppy, tnx meid Hmz dus toch misschien een vmk geweest Vervelend dat je ook zoveel krampen hebt! Knuff! @ bjlover, superr! Gefeliciteerd!! Haha hier 80%, laten we het hopen!
Hey meiden heb vanmorgen getest maar na 8 minuten zag ik dit?? Ik heb getest omdat ik gister ongi had moeten worden en na de bevalling van mijn zoontje niet meer aan voorbehoedsmiddellen doe, dus eigenlijk voor het zingen de kerk uit nou is het heel erg welkom hoor!!! Anders zouden we er in december weer voor gaan! Nou hier de test kunnen jullie even turen Het is die van de KV 2 voor 5 euro!
Manoe ik zie ook een streepje hoor. Overmorgen ofzo weer testje tegenaan gooien, misschien is ie dan nog veel duidelijker
ik kon het niet laten en heb net een testje gedaan wat denken jullie ik was vanmorgen ook weer na het ontbijt misselijk en kokhalsen