Warhoofd, naar mijn mening niet blauw en negatief (ondanks vage streep). Flowertje, dikke kans dat hij over twee dagen veel duidelijker is. Ik denk reden voor optimisme!!!
ik kan het niet geloven ik had er ook een digi achteraan gedaan maar had wat fouts gedaan hahahah dus ik hou nu even me plas op en daarna doe ik de digi
Warhoofd, ik lijk em wel licht blauw te zien, maar vind het heeeeeeeel moeilijk omdat ie zo licht is. Flowertje, mooie test!!! Gefeliciteerd hoor
@flowertje mooie test meid, ziet er echt posi uit @warhoofd ik vind hem niet blauw sorry. zou over een paar dagen nog een test doen en kijken hoe hij dan is
weet alleen niet hoever ik ben want weet niet precies wanneer me ei was heb bij ff een + gezet voor opk test maar die heb ik helemaal niet gehad maar denk toch dag 15 aan te houden
ze zeggen daj moet rekenen van de eerste dag van uw laatste ms,zo heb ik het ook gerekend en dan kom ik uit rond 16 april en zou ik nu 6 weken en 1 dag zijn denk ik.kijk al uit naar 1 sep voor het eerste echo'tje en de echt bevaldatum te weten.
dan moet je beginnen tellen van 27 juli en dan kom je ongeveer uit op hoever je bent.denk dat het dan 3 weken 5 dagen is kan da?
ik had er een + neergezet omdat anders ff me ei pas op dag 21 zette door die daling van dag 5 dpo dus heb zelf op dag 15 een + gezet haha
@Nen: Dank je voor je lieve woorden! @flower: Dat is een mooie test!! Gefeliciteerd!! @Warhoofd: Ik zie wel wat.............ben alleen niet zo wild van die testen omdat ik daar altijd wel wat op zie. Ik hoop dat hij snel duidelijker word hoor!!
Warhoofd.. ik zie wel een duidelijke streep.. kwam ie binnen de tijd??? FLOWER.. GEFELICITEEEEEEERD meid.. nu een mooie banner uizoeken.. die kun je later nog wel aanpassen als dat nodig is na een echo.. GENIET ERVAN