whahaha.. me helemaal voor gek verklaren...ach wat.. er moeten toch ook gekke mensen zijn.. zijn al genoeg normale.
hij is hier al wel iets vervaagd maar je ziet hem wel toch...jaja hij is nog licht I no ff uit elkaar gelsaapt om hem beter op de foto te krijgen....
BB10..nou Als t hier echt zo is dan kan ik je nog wel wat hoop geven meid.. vorige wk op nod nega test.. ongi geworden voor 2 dagen (normaal 7) maar echt gevloeid.. tis dat t me niet losliet..en ik dus testte...
bb hoop dat alles goed zit en je gewoon over een paar dagen een mooie duidelijke test hebt en de bloeding stopt. xxx Joyce
wat ik al zei op de foto is hij minder dan in het echt. ik heb er een papiertje achter gohouden maar als hij in de test zit dan is hij wel duidelijker omdat je dan minder licht erachter hebt. nou ik show de volgende test als ik niet ongi ben zaterdag wel... ik hoop dat mijn voorgevoel het juist heeft... heel raar...ik ben 17 juli getrouwd en hebben daarna besloten om voor nummer twee twee te gaan... mijn vader is in 97 overleden dus dat was aan de ene kant ook wel weer een moeilijke dag en heb in gedachten gevraagd of hij ons wou bijstaan bij een volgend kindje en dat die maar al te graag mag komen... (heb ik bij de duiven oplaten gedacht zeg maar ) die waren symbolish voor hem.... en op mijn verjaardag hebben we het heel gezellig gehad zeg maar dus het zal super zijn als het nu echt raak is...dan heeft de krachten van boven misschien toch een beetje geholpen... al hoop ik dat er meer is tussen hemel en aarde... maar weten doe je het nooit....
momhairy ik zie wel een streepje... alleen de horizontale van de plus is weg?? Moet zeggen dat ik vroeg een duidelijk resultaat kreeg met cb plus. (10 dpo een duidelijke lijn) Maar na de afleestijd vervaagd ie heel erg!
Cindy.. t lijkt er wel op, maar ik geloof ernog niks van.. zaterdag doe ik wel een digi.. dan zullen we t weten.. ik snap t iig niet..
laat ik t zo zeggen.. als t niet zo is dan zijn de kv testen voor mij niet meer in trek..zo heb ik ze alleen bij mijn zwangerschappen gehad...maar goed.. zoals ik al zei.. ik snap er geen drol van..
ja dat wel, maar de berekeningen kloppen gewoon niet... 14 juli ongesteld 1 aug laatste keer seks (ja weet t .. lang geleden ) 17 aug (op vakantie) duitse test gedaan NEGATIEF 18 aug. ongesteld 19 aug. ongesteld 20 aug. bruin verlies 21 aug. bruin verlies ongi over veel te kort voor mijn doen 23 aug. kv test (staat hier ook ergens volgens mij) NEGATIEF 25 aug. kv test POSITIEF.(savonds) 26 aug. kv test POSITIEF.(smorgens / iets donkerder) dusssss.... ik vind de periode tussen seks - ei - ongi(?) - positest maar raar en wat lang...maar goed...we zullen t wel weer beleven...ik kan t niet uitstaan maar afwachten is helaas het enige dat ik kan doen..
Wil je niet gek maken, maar zelfs met kraanwater en urine van mijn man stond er een tweede streepje. Die testen vertrouw ik echt niet, maar hoop van harte dat je zwanger bent. O ja, dat streepje was ook overduidelijke roze toen .
De kan s dat je zwanger bent is wel erg klein.......maar goed de wonderen zijn de wereld nog niet uit..............
misschien een verdwaald zaadje. Die wist de uitgang vast niet meer te vinden. Dus is ie toch maar blijven plakken. Succes Ichtus. xxx Joyce